Gå til innhold

Kampen mot rasisme?


Anbefalte innlegg

Jeg vet bare om de blitzerne jeg ser på TV. Dere vet de iltre rockerne som ble kastet ut av skolen fordi de var for ubrukelige, en haug med hjernedøde fjols som alltid havner på skråplan med purken, er imot alt USA foretar seg og vil ha "fred i verden og sånt" mens de feier igjennom Oslo, banker opp purk og setter fyr på søppelbøtter. Nei, nå er det på tide at noen jager dem ut av det lille rottereiret deres.

De tagger overalt også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faktum er at svært mange commier (i stor grad blitzere) bruker palestinaskjerf.. om ikke direkte en uniformering, men du kan stort sett se hvem som henger på blitz uten å spørre dem..

 

Det der er noe av det tåpeligste jeg har lest. Har du vært på blitz? Kjenner du flere blitzere bortsett fra han ene du snakket om? Du tar så veldig feil. Jeg veit om mange, og jeg har sjøl vært på blitz flere ganger. Det er ikke så mange som du tror. Du burde ha fakta klare før du sier noe sånt. Og ikke alle som henger på blitz kler seg i slitte, hullete klær. Du må nesten ha en 6. sans du. Du som kan se hvem som henger på blitz uten å måtte spørre dem.

Hva skal til for å være blitzer?

 

Holder det å ha vært på blitzhuset to ganger, slik som du selv sier?

Står det noen steder i innlegget mitt at jeg er blitzer fordi jeg har vært der flere ganger?

Lenke til kommentar
Hvis de eier, eller har tillatelse til å være der, har jeg intet problem med at de er der.

De har okkupert huset, nå er det politisk uenighet om hvorvidt de skal få overta...

 

Men det ville være like ille som å betale løsepenger til en kidnapper. Man må holde på rettighetene sine. Vi er en stolt nasjon. Vi kan ikke la oss knekke av noen usle commies! Hiv dem ut, puss opp huset og la det huse noe almennyttig. Enten rent commersielt, eller til boligformål. Men ut med okkupantene. Hiv dem i "kasjotten". Da nytter det lite og rope "snut er ut".

 

Blitzerne frarøver kommunens dens eiendomsrett. Denne retten er sentral, slik jeg ser det, og må ikke ødelegges av usle commies.

Lenke til kommentar
Faktum er at svært mange commier (i stor grad blitzere) bruker palestinaskjerf.. om ikke direkte en uniformering, men du kan stort sett se hvem som henger på blitz uten å spørre dem..

 

Det der er noe av det tåpeligste jeg har lest. Har du vært på blitz? Kjenner du flere blitzere bortsett fra han ene du snakket om? Du tar så veldig feil. Jeg veit om mange, og jeg har sjøl vært på blitz flere ganger. Det er ikke så mange som du tror. Du burde ha fakta klare før du sier noe sånt. Og ikke alle som henger på blitz kler seg i slitte, hullete klær. Du må nesten ha en 6. sans du. Du som kan se hvem som henger på blitz uten å måtte spørre dem.

Hva skal til for å være blitzer?

 

Holder det å ha vært på blitzhuset to ganger, slik som du selv sier?

Står det noen steder i innlegget mitt at jeg er blitzer fordi jeg har vært der flere ganger?

Nei, og det har jeg heller ikke sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...