Gå til innhold

Kampen mot rasisme?


Anbefalte innlegg

Blitzere er ikke helt snille de heller.. Sikter blant annet til episoden ved vikingskipene, hvor halve/hele blitzmiljøet dukker opp for å banke fem nynazister. Da er de like gode..

For å være ærlig så ser jeg ikke de helt store forskjellene på Blitz og ny-nazister, med unntak av at de befinner seg på hver sin ende av det politiske spekteret. Begge to har like lav terkskel for vold, og begge to har de samme synspunkter på Israel/Palestina konflikten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette føres under svinn til naturlig vold mot samfunnet i regnskapet.

Dette skjønte jeg ikke helt.

 

Jeg har dog notert meg at den norske fredsbevegelsen _støtter_ selvmordsbombere i Irak. Og det beste/verste av alt:

 

Jeg vil støtte deres militære kamp, men ikke nødvendigvis deres politiske eller religiøse mål.
!!

 

http://www.klassekampen.no/Arkivsamling/Ar...ember/24/204372

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe imot mennesker med annen hudfarge, men akkuratt de som bor nede i østen kan bare ha det så godt ! Det er ikke mennesker ! Du ser det på øynene dems, de ser helt ville ut og det er de jo også.

Hvis noen får de til å tro at krig er siste løsning så kan jeg godt lære meg å like dem, men ikke sånn som det er nå og sånn som det har vært i en deeel år nå.

Nå høres du ut som Adolf Hitler.

Lenke til kommentar
Si hva du vil ! Men jeg sa min mening !

Og jeg sier min mening, som jeg for øvrig er sikker på at mange deler, som igjen sier at meningene dine i dette tilfellet er verdiløst søppel som kun hører hjemme på et møte i Vigridspeideren.

 

Alle er selvsagt ikke ville, men det er ganske mange håpløse mennesker der !

 

Det er ganske mange håpløse mennesker i Norge også ...

 

Hadde vi bare sprengt hele østen så hadde vi sikkert drept alle tullingene som f.eks Bin Laden !

 

For det første vil å sprenge hele Østen innebære å sprenge store deler av Russland, hele Asia, hele Midtøsten, samt deler av Afrika.

 

For det andre, om du vil ta èn person, eller en liten gruppe, som f.eks Al-Qaida og Bin Laden, er det da riktig å sprenge HELE FUCKINGS SKITEN (og drepe tusenvis, ja millioner av mennesker i slengen) for å oppnå det? Da blir du faen meg ikke noe bedre en møkkapakket selv.

 

Jeg liker ikke Bush, tror jeg sprenger USA jeg...

 

Jeg gjentar meg selv: Tenk over hva du sier, vær så snill.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Blitzere er ikke helt snille de heller.. Sikter blant annet til episoden ved vikingskipene, hvor halve/hele blitzmiljøet dukker opp for å banke fem nynazister. Da er de like gode..

For å være ærlig så ser jeg ikke de helt store forskjellene på Blitz og ny-nazister, med unntak av at de befinner seg på hver sin ende av det politiske spekteret. Begge to har like lav terkskel for vold, og begge to har de samme synspunkter på Israel/Palestina konflikten.

Akkurat..

 

Men siden de fleste journalister i No. er røde, så får blitzerne lite dårlig omtale.. De regnes nesten for stuerene å være.

 

Imidlertid, de er like ille som Vigrid, det er bare å innse. Kommunismen og Nazismen er to ulike idelogier, men som begge ødelegger mennesker. Blitzmiljøet er ikke helt bra, er jeg redd..

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe imot mennesker med annen hudfarge, men akkuratt de som bor nede i østen kan bare ha det så godt ! Det er ikke mennesker ! Du ser det på øynene dems, de ser helt ville ut og det er de jo også.

Hvis noen får de til å tro at krig er siste løsning så kan jeg godt lære meg å like dem, men ikke sånn som det er nå og sånn som det har vært i en deeel år nå.

Det skulle ikke være nødvendig å diskutere på dette nivået.

 

Nå høres du ut som Adolf Hitler.

Tull. Hitler kunne kunsten å manipulere.

Lenke til kommentar
Alle er selvsagt ikke ville, men det er ganske mange håpløse mennesker der!

Her moderer du deg selv. Fra å være en ikke-definert generalisering, ble det nå lagt under definisjonen ganske mange. Argumentasjonen er ikke slående. Fremdeles må du begrunne hvorfor så mange er håpløse, og hvor "der nede" egentlig er.

 

Hadde vi bare sprengt hele østen så hadde vi sikkert drept alle tullingene som f.eks Bin Laden!

Såpass! Du har gjort klar en egen Endlösung.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...