Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Star Wars: Episode IV

Play.com

13,49 Euro. Ca. 110 norske.

 

2 disk utgave, ene disken med 5.1 lyd. Jeg så filmen da den gikk på Forum i Bergen (yep, helt tilbake til 70-tallet) og det var en STOOOOR opplevelse. Har sett filmen ørten ganger etter det men er spent på hvordan det blir med 5.1 i heimen. Kun et Logitech X-530 men det buldret godt under Ice Age 2 i går. Bør bli fest.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Ondt Blod I Amerika ,ah hvordan kan man oversette once upon a time in america med det der, han som kom frem til det brude skytes.

7600270[/snapback]

 

Hehe, si det, si det. Kopierte ordreinformasjonen fra platekompaniet sine nettsider :)

De har mange festlige oversettelser der, f.eks. "Raging Bull" => "Den Rasende Oksen".

Lenke til kommentar
nå er jeg i mot norske navn på filmer selv norske filmer burde ha engelske navn, men hvor vansklig er det med once upon a time in america= det var en gang i usa

7600381[/snapback]

 

Enig.

 

Irriterer egentlig vettet av meg at det står "Mafiabrødre" på min 2disc SE av Goodfellas.

Vet ikke hvorfor det irriterer meg egentlig, men. :p

Lenke til kommentar
nå er jeg i mot norske navn på filmer selv norske filmer burde ha engelske navn, men hvor vansklig er det med once upon a time in america= det var en gang i usa

7600381[/snapback]

 

Enig.

 

Irriterer egentlig vettet av meg at det står "Mafiabrødre" på min 2disc SE av Goodfellas.

Vet ikke hvorfor det irriterer meg egentlig, men. :p

7602104[/snapback]

 

Det var den eneste grunnen til at jeg kjøpte goodfellas på play.com :p

Fikk tak i Sopranos sesong 2 i dag. En eller annen tulling må ha byttet den, for det var utsolgt i går :D .

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar
nå er jeg i mot norske navn på filmer selv norske filmer burde ha engelske navn, men hvor vansklig er det med once upon a time in america= det var en gang i usa

7600381[/snapback]

Det var en gang i USA.. Hmm, du har faktisk klart å komme på et enda verre forslag, herlig! Det var en gang i vesten, Det var en gang i Mexico, off, jeg blir dårlig av tanken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...