Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seven Samurai Limited Special Edition fra dvdfromkorea.com for 24$ uten frakt.

 

7630740[/snapback]

Hva ble frakta fra dvdfromkorea?

7633518[/snapback]

 

Du må nok regne med en $11.99 i frakt for den der tenker jeg :hmm:

 

Dagens film, men den ble betalt i fjor så da teller den vel ikke på årets DVD budsjett :whistle:

 

Snakes on a Plane, ca. $20 fra DDD...

7633661[/snapback]

Det stemmer det som Manx sier, frakten kom på 11.99$ for Seven Samurai og 6.49$ for Schindler's List.

Lenke til kommentar
Den utgaven av Schindler's List er nydelig da. Den er nok neste på listen min regner jeg med ja. :hmm:

7633850[/snapback]

 

Du får håpe at de klarer å få den hel igjennom det norske postvesenet da, skal ikke så mye til får den plexien rundt ryker...

 

Men det er en lekker utgave, har vurdert den selv, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe den, venter heller til den blir utgitt på HD...

Lenke til kommentar

Uhm, Norli her i byen solgte den svære esken med soundtrack, film, bok, osv, for 100kr så lenge den fantes.

Den er ikke helt lik den som ble avbildet på forrige side. Den jeg snakker om er den svarte pappeske-greia. Men det er det samme innholdet.

 

Kjøpte meg forresten to nye filmer i dag:

-The Salton Sea

-Any Given Sunday (2-disc)

 

"2 for 100kr"-tilbud hos ICA Maxi.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Klarer de å ødelegge den vet jeg ikke hva jeg gjør. Visste ikke at denne utgaven fantes så billig. I de norske butikken finnes den fra 700-900 kroner rundt om kring, men det sier vel mer om dem enn om nettstedene. :ermm:

7633943[/snapback]

 

Brodern sin hadde fått en liten knekk rundt en av de pinnen som skiller plexi platene skal ikke så mye til...

 

Også kan du bare overse den posten min over :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...