Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

nå er jeg i mot norske navn på filmer selv norske filmer burde ha engelske navn, men hvor vansklig er det med once upon a time in america= det var en gang i usa

7600381[/snapback]

Det var en gang i USA.. Hmm, du har faktisk klart å komme på et enda verre forslag, herlig! Det var en gang i vesten, Det var en gang i Mexico, off, jeg blir dårlig av tanken.

7604548[/snapback]

 

De tenkte nok det samme da de skulle oversette tittelen for noen tiår siden. Likevel, "Ondt Blod i Amerika" er en patetisk tittel. "lollipop i anus" er en bedre tittel!

 

EDIT: Var forresten på ICA MAXI (MAXZOR), hvor jeg fant følgende filmer:

 

-The Sting (special edition)

-Chicken Little

-The Ladykillers

-Uti Vår Hage

 

"4 for 300kr"-tilbud.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fantastisk film, men helvete så mye du betalte for den da. Hvilken versjon er det? Jeg ser at du har skrevet the original uncut, men jeg vil vite mer

7603867[/snapback]

 

Special features :

- New 72 minute documentary "The Shocking Truth"

- New director and crew interviews

- 16 page collectors booklet

- Full length commentary featuring director Tobe Hooper, director of photography, Daniel Pearl, and star Gunnar Hansen (Leatherface)

- Deleted scenes and alternate footage

- Outtakes

- Original theatrical trailers

- Original tv ads

- Sequel trailers

- Stills, posters and lobby cards

- Dvd-rom link www.thechainsaw.com

 

Syns ikke det var så dyrt igrunn, jeg.

Dessuten unner jeg meg litt ekstra når jeg har penger. Hvilket er sjeldent.

Lenke til kommentar

Å spare til Wii. Det er lettere sagt enn gjort.. :wallbash::realmad:

 

Var på Smart Club tidligere i dag, og der så jeg "Guns N' Roses, Live in Chicago" til 99,90.. Selvsagt måtte jeg bare ha den :) Når play får den inn 5/2, så koster den 14,99 £.. Egentlig veldig rart at SC har den :hmm:

 

Jaja, penger spart. .:p

 

Edit: Ganske rotete bilde, ikke ordentlig pro-cam.. Men jeg synes det definitivt var verdt penga :D

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Idag datt følgende filmer ned i postkassa:

 

Empire Of The Sun 2 Disc SE

Rear Window

The Chronicles of Riddick DC

 

Venter på fleire filmer frå alles favoritt, thank you play.com!  :yes:

7609447[/snapback]

 

 

Remaken eller originalen?

Lenke til kommentar
Edit: Så fant jeg plutselig LoTR Trilogy Special Extended Edition på play for stusselige 42 euro, dvs 350 spenn. Latterlig billig, så da benyttet jeg endelig sjansen til å få kjøpt denne (som har stått på innkjøpslisten en stund nå).

7488467[/snapback]

Nå er det godt mulig du er klar over dette, men da denne boksen koster over 200 NOK må du betale moms og fortollingsgebyr på varen.

(350x1,25)+80 = 517,50 NOK

7489733[/snapback]

 

 

Nå bruker play veldig ofte Nordisk express som fortoller og da blir regnestykket litt anderledes, siden de tar litt over 160+moms på dette i fortollingsgebyr, så blir litt over 200kr bare i fortollingsgebyr + moms på varen.

 

For videre info om nordisk express kan lese denne tråden http://dvdarkivet.no/phpBB/viewtopic.php?t=10827

 

Lykke til :D

7490195[/snapback]

 

Da må jeg jo bare meddele at jeg nå har fått boksen, og den ble ikke fortollet :D

Altså ble det hele svært billig.

Play.com hadde vært hyggelige nok til å huke av for gift, og gaver skal som kjent ikke fortolles. Det er to mulige grunner til at den var merket som gift; At den kostet mer enn 200 (om de er snille og tenker på slikt) eller det at jeg bestilte den til en annen adresse og navn enn meg selv siden jeg ikke ville være hjemme når den kom uansett.

 

Jeg er fornøyd uansett hva grunnen var.

Lenke til kommentar

Gaver er mva-frie opp til NOK1000, men regnes i fortollingssammenheng kun som gaver hvis de er sendt direkte fra en fysisk person (altså ikke hvis man bestiller noe og får sendt det direkte fra en nettbutikk eller fysisk butikk til mottaker av gaven).

 

Findus var nok bare heldig (det er vel også mulig at en det henger igjen med £ fra Play hos en del av de som vurderer om pakker er over eller under mva-grensa).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...