Gå til innhold

Hva er ditt favoritt serie, eller var?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Favorittserie? Enkelt Stephen King's The Dead Zone. Konseptet er latterlig enkelt, men likevel genialt. Fyr er nyforlovet, men havner i en bilulykke og havner i koma i seks år. Når han våkner er kona gift med en annen mann, og de har en sønn på seks år... Skal ikke mye tankegang for å vite hvem som er faren. ;( Når han våkner på sykehuset tar han borti en sykepleier og "ser" et rom i flammer og en liten jente fanget. Han skjønner med en gang at det er datteren til sykepleieren, og kort sagt er det kun takket ham datteren overlever. Da skjønner vi straks hvor det går...

 

Jeg elsker cliffhangere på slutten av en sesong, og den første sesongen har en av de beste cliffhangerene jeg har sett noensinne. Problemet er at resten av sesongene ikke har noen særlig cliffhangere i det hele tatt, men resten av serien er så genial at de ikke trenger det. Dessverre ble det bare syv sesonger, og så vidt jeg vet er kun to av dem kommet til Norge. Men for all del, har du en dvd-spiller som tar sone 1 er det bare å nyte. :)

Lenke til kommentar

The Flight Of The Conchords, Family Guy og Magnum P.I.

FOTC på grunn av de to hovedrollene, som er to utrolig talentfulle musikere og allikevel "tuller det bort", og attpåtil lager så bra humor.

Family Guy er noe jeg kan le av i dagesvis og Magnum P.I. må være den beste 80 tallsserien noensinne :)

 

Om det er noen 80 talls-elskere som liker MacGyver o.l. anbefaler jeg på det sterkeste å se Magnum P.I også :)

Lenke til kommentar

Irriterende vanskelig å håndplukke det beste av hva jeg har sett opp igjennom, så jeg må nok nevne i fleng, som alle andre gjør.

  • The Wire
  • Dexter
  • OZ
  • Jericho
  • Arrested Development
  • Seinfeld
  • Scrubs
  • Prison Break
  • Heroes
  • 24
  • Rome

Endret av excel
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

The Sopranos by miles and miles and miles. En helt absurd bra serie. Har alle DVD-boksene, og har sett de gjennom 4 ganger. Det florerer av perfekt gjennomførte karakterer, hver og en av de er helt unike, og tilsammen skaper de en serie som er fullstendig godlike. Har ikke ord som beskriver hvor mye jeg ELSKER Sopranos.

 

Episoden "Pine Barrens" er så fantastisk, jeg har sikkert sett den 20 ganger. Alle episodene er fantastiske, men Pine Barrens er så hysterisk morsom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...