Gå til innhold

System of a Down, meninger?


ZprMario

Anbefalte innlegg

Lurte på hva folket mener om SOAD? Synes selv bandet er helt genialt, og skiller seg ganske klart ut innenfor nu-metal, synes jeg da. Utrolig kule gitarriff, teknisk brilliant tromming og utrolig bra vokal. Er nok ikke et band jeg klarer å sitte å høre på i lange perioder om gangen, men synes at de fungerer bra i mindre doser :) Anbefalt å høre på om du er litt "sinna" en dag, forresten. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har fått med seg/sett videoer av noen live-show forresten? Så de fra Rock am Ring 2002 nå nylig, gitaristen virka rimelig høy på et eller annet :!: ... Men de spiller utrolig mye bra, alt fra harde aggressive låter til rolige melodiøse og veldig følelsesladet musikk (i min mening da) . Genialt band rett og slett :thumbup:

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Noen som har fått med seg/sett videoer av noen live-show forresten? Så de fra Rock am Ring 2002 nå nylig, gitaristen virka rimelig høy på et eller annet :!: ... Men de spiller utrolig mye bra, alt fra harde aggressive låter til rolige melodiøse og veldig følelsesladet musikk (i min mening da) . Genialt band rett og slett :thumbup:

Har hele Big Day Out 2002 i Australia. Spesielle folk :D

Lenke til kommentar

Har sett en del snutter av de live, og der imponerer de ikke. Eller rettere sagt, gitaristen er den som stinker skikkelig; synger/korer surere enn Anthony Kiedis (RHCP) og har ikke god kontroll på gitaren heller.

 

De har et hipt image og en del kule sanger på plate, men ikke noe særlig mer.

Lenke til kommentar

Kan nok si meg ganske enig der, giraristen er på endel live-show den som trekker gruppa mest ned. Virker til tider full/høy på stoff, om ikke han gjør det kun for scene-showets skyld... Trommisen er nok den som har imponert meg mest på endel av de live-snuttene jeg har sett da, veldig god teknisk.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

etter min mening er ikke System Of Down noe særlig bra. er alt for mye bråk å tull synes jeg. jaja nå skal jeg ikke si at musikken jeg selv hører på er så mye mer rolig da. Black og Death Metal, men jeg synes det er mer beroligende å høre på Amorphis, Dimmu Borgir, Generelt Black Metal, enn å høre på Nu-Metal. uff, Nu-Metal er det værste jeg hører faktisk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når jeg hørte dem de første gangene så syntes jeg det bare var bråk, men etter å ha hørt litt nøyere etter så liker jeg musikken veldig godt. Synes vokalisten har en veldig kul stemme. Litt spesiell, men passer godt til musikken dems. Noen sier at gitaristen ødelegger, men jeg synes han er rå. Har sett flere live opptak, noen ganger hopper og spretter han rundt. Artig med litt show :)

 

Forresten så er Deer Dance fra Toxicity albumet favoritt sangen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...