Gå til innhold

System of a Down, meninger?


ZprMario

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

liker sort sett den gode gamle rock & roll jeg! har ikke så stor sans for de nye metal sjangrene. det jeg mener med gamle rockere er yngwie malmsteen,han er en gud på gitar kan også nevne en annen gud på gitar...randy rhoads! :innocent:

men soad er veldi progressive(skrivefeil?) og det har jeg litt sans for!

Endret av ML
Lenke til kommentar

God fan av Soad, men innehar sjøl kun to album. Toxicity, og steal this album. Er faktisk ikkje maks fan av det første albumet.

 

Har ikkje sett dei live, så der kan eg ikkje uttale meg, men så er det likevel mange band som ikkje er spesielt rå live, men som er best på skive..

 

Fav låt må bli "Toxicity" (er det ikkje det den heiter?) spor 12?

Lenke til kommentar
Første skiva demmes er et mesterverk i mine øyne.

Låter som Sugar, War? & Darts  :woot:  Crazy Shit.

Må si meg litt skuffet over "Steal this album" skiva da :shrug:

Skal huske på at Steal this album på en måte er B-sides av Toxicity.

 

Correct me if I'm wrong.. :hmm:

ikke B-Sides...

Men sanger som er helt på høye på Toxicity, MEN som ikke er så poppete og radiovennlige som de andre.... mao. Albumet var ikke ment som en storplate for alle,e men som en gave til fansen :)

Lenke til kommentar
ikke B-Sides...

Men sanger som er helt på høye på Toxicity, MEN som ikke er så poppete og radiovennlige som de andre.... mao. Albumet var ikke ment som en storplate for alle,e men som en gave til fansen :)

og sanger som ikkje er på høgde med sangane på toxicity, og blir gitt ut på album, blir ikkje det fort b-sides då?

 

for all del, god plate det også... :)

Lenke til kommentar
ikke B-Sides...

Men sanger som er helt på høye på Toxicity, MEN som ikke er så poppete og radiovennlige som de andre.... mao. Albumet var ikke ment som en storplate for alle,e men som en gave til fansen :)

og sanger som ikkje er på høgde med sangane på toxicity, og blir gitt ut på album, blir ikkje det fort b-sides då?

Det er på høyde med Toxicity.

Det er bare ikke så radiovennlige... at de er radiovennlige gjør det på ingenmåte bedre..

Eksempel:

Metallica - St. Anger | Radiovennlig

Metallica - Master of Puppets | Ikke akkurat så radiovennlig

 

Jeg liker Steal This Album! bedre jeg. Litt roligere og mer sofistikerte/gjennomførte låter IMHO.

Tja... mange av sangene er laaangt ifra roligere.

Men albumet er mer dynamisk for å si det sånn...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jeg hører på musikk fra 60-70 tallet.

The Doors, Pink Floyd, Beatles osv.

men liker og noen nåtids grupper.

Tool, Sigur Ros f.eks.

 

Av det jeg har hørt av Soad (har null plater) så er det bare negativt.

For meg blir det for "rølpete" og noe fjortiss...

Muligens noen som vil reagere men for meg tar jeg Soad useriøst, uansett hvor mye de prøver.

Lenke til kommentar
Jeg hører på musikk fra 60-70 tallet.

The Doors, Pink Floyd, Beatles osv.

men liker og noen nåtids grupper.

Tool, Sigur Ros f.eks.

 

Av det jeg har hørt av Soad (har null plater) så er det bare negativt.

For meg blir det for "rølpete" og noe fjortiss...

Muligens noen som vil reagere men for meg tar jeg Soad useriøst, uansett hvor mye de prøver.

Vil tro at SOAD ganske enkelt er blir for "røft" for deg. SOAD er trossalt metal. Men på en annen side, psykedelisk rock(som Pink Floyd er) er jo sjangeren metal utvikla seg fra :) (tror eg) Hvis du ser på sangtekstene ders og hører etter på sangene så hører du at dette er mer seriøst enn "fjortiss". Linkin Park og System of a Down er 2 forskjelige ting ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...