Gå til innhold

hvor får man tak i pepperspray?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Prøv klorin eller noe, funker sikkert like bra :!: om du er så dum at du faktisk har tenkt å bruke det på deg selv mener jeg..

 

Fikk kjenne tåregass i militæret. Pføy! Vi sto i en bunkers med gassmaskene behagelig stramt så ingenting kom inn, så fikk vi beskjed om å ta dem av... det begynte å stikke i huden, øynene, munnen, halsen, overalt. Og det ble rent jævlig etter en kort stund, for vi fikk ikke lov til å slippe ut med det første! Vi måtte gå frem til kapteinen og ramse opp navn og grad, alt det der. I mitt tilfelle gjorde jeg det en gang, så for å være ekstra jævlig tok han meg i skulderen da jeg forsøkte å gå rolig mot den elskede døren og frisk luft, dro meg tilbake og tvang meg til å repetere prosedyren. Nesten rart jeg ikke kastet opp etterpå, for andre soldater gjorde det overalt rundt meg :whistle:

 

Pepperspray tror jeg er enda verre, ville ikke prøvd det for penger engang.

 

Setter nervegass spor på noen måte på gummi, eller er det sennepsgass, eller var ikke det det samme? Såvidt jeg husker ble sennepsgass brukt under WW1, så det er vel neppe i bruk lengre? En US marines soldat jeg snakket en del med, viste meg gassmaska han hadde, og det var noen merkelige merker på den. Han sa det var fra en gassøvelse hvor han måtte bære maska døgnet rundt i fler døgn. De maskene har en slags snabel som man kobler til feltflasken når man skal innta drikke, husker ikke hvordan de gjorde det med matinntak.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

www.guns2u.com selger alt fra Pepperspray, Stunguns, osv, men det er vel ikke lov i Norge nei. (Som alt annet?). Synes det er helt på tryne siden det er til å forsvare seg med, i tilegg til at det ufarlig, og gir ingen skader.

 

De sender inn i Norge, men vet ikke om det er mulighet for hva som kan bli stoppet i tollen.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
www.guns2.com selger alt fra Pepperspray, Stunguns, osv, men det er vel ikke lov i Norge nei. (Som alt annet?). Synes det er helt på tryne siden det er til å forsvare seg med, i tilegg til at det ufarlig, og gir ingen skader.

 

De sender inn i Norge, men vet ikke om det er mulighet for hva som kan bli stoppet i tollen.

Domenet guns2.com er ikke registrert. Problemet med pepperspray og stungun er at det er like effektiv til angrep som til forsvar.

Lenke til kommentar

Hidden: pepperspray er vistnokk så bad at du ligger og vrir deg på bakken fordi du ikke klarer å konsentrere deg om annet enn den utrolige smerten i øya som ikke går vekk...det er helt sykt hvor effektiv pepperspray er for å immobilisere en person...

 

ang. han som spør om hva som er galt med nervegass, sjekk nicket...hint...

Lenke til kommentar
www.guns2.com selger alt fra Pepperspray, Stunguns, osv, men det er vel ikke lov i Norge nei. (Som alt annet?). Synes det er helt på tryne siden det er til å forsvare seg med, i tilegg til at det ufarlig, og gir ingen skader.

 

De sender inn i Norge, men vet ikke om det er mulighet for hva som kan bli stoppet i tollen.

Domenet guns2.com er ikke registrert. Problemet med pepperspray og stungun er at det er like effektiv til angrep som til forsvar.

Beklager, jeg mente www.guns2u.com

 

Edit: Pepperspray er ikke farlig, men effekten varer opptil 30 minutters svie i øynene.

 

Husker at de testet ut både stungun og pepperspray på jackass. Konklusjon ble visst at pepperspray var ekstremt mye verre enn stungun.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Pepperspray er ikke farlig, men effekten varer opptil 30 minutters svie i øynene.

Pepperspray er er veldig farlig, og det er derfor det er blitt så ulovlig. Pepperspray påvirker ikke bare øynene, men svir også kraftig på huden i ansiktet, og man får pusteproblemer, dvs. man må konsentrere seg om å puste (blir små "gisp" etter luft). Får man da panikk vil man kveles. Lengden av effekten er variabel etter hvor mye du blir sprayet med, og selvfølgelig hvor tolerant du er for peppersprayen (som med CS gassen i forsvaret). Da vi prøvde pepperspray i forsvaret varte effekten fra 15 minutt til 1 time.

Lenke til kommentar

3 parts Alcohol

« part Iodine

« part Salt

-or-

3 parts Alcohol

1 part Iodized Salt (Mortons)

 

tatt fra anarkistens kokebok. Denne boken antar jeg da er veldig ulovlig og inneha siden det både er oppskrifer til diverse bomber og skytevåpen :D

 

Det er faktisk en god grunn til at det er ulovlig, som noen sa lenger oppe dette kan fort bli brukt til angrep isteden for forsvar ;)

Endret av Izor
Lenke til kommentar

Appropå gasser så var jeg hos en kammerat og han hadde fått tak i en liten (ca 15cm høy) svart sprayboks fra tyskland. Vi visste at det var noe gass-greier, enten pepper- eller tåregass. Vi måtte jo selvfølgelig prøve det ut, inne på rommet. Etter litt lek så hang jeg ut av vinduet med tårer i øynene og spydde på taket hans! Ikke lenge etter "exploderte" switch`n hans! Dvs. det smalt, den virket ikke, det luktet høgg.

 

Noen som har en forklaring på fenomenet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...