Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

School of Rock

En artig film. Sjølvsagt kanskje ikkje oscar matriale, men eg hygga meg igjennom filmen. (Er jo en liten rockemusiker sjøl så :) )

Ellers god filmmusikk

7/10

Skrevet

Saw igår. En syk syk film, men jeg likte den.

Kunne ikke avslutte kvelden med en grøsser, så da ble det en komedie også før leggetid. Etter å ha sett Traileren til Meet the Fockers var jeg nødt til å se den. Var sinnsykt morro. Lo godt stort sett igjennom hele filmen :)

Skrevet

Collateral Damage

Min mening: Kjøpte inn filmen for flaskepant forrige uke, og fikk endelig tid til å se den. Det hadde ikke gjort noe om jeg _ikke_ så den. Arnold er underholdende, men selve filmen synes jeg ikke noe om.

Konklusjon: Arnold

Karakter: 4 av 10

Skrevet

Falling Down.

Spesiell og god film synes jeg. Douglas er flink, og man føler med hovedpersonen og hans problemer på en måte. Enkelte meget morsomme scener (ie. drive by-scenen bl.a.)

Jeg gir den 8/10.

Skrevet

Schindler's List. Ikke sett den på 7-8 år nå. Klarer ikke å sjokkere meg så mye som den gjorde første gangen. Er på en måte klar over hva som skjedde med jødene. Men fortsatt sterk og må vi aldri glemme. 9/10

Skrevet

The Bourne Supremacy - Meget god oppfølger til 1'eren. Håper det kommer en 3. film. 7/10

In the Name of the Father - Daniel Day-Lewis viser her skuspiller talent i rikt monn. En viktig film, men dog en litt feilaktig fremstilling av hovedpersonen Gerry Conlon. (Filmen er basert på virkelige hendelser) 9/10

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
The Bourne Supremacy - Meget god oppfølger til 1'eren. Håper det kommer en 3. film. 7/10

The Bourne Ultimatum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...