Gå til innhold

Gainward6800ultra følg med her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo..

 

Nå¨har jeg vært bborte og er bare nede en tur fra hytta ! jeg har lastet ned nye drivere, men når jeg slettet de gamle og den vil installere de nye finner han den ikke ! litt irriterende ! jeg har nesten hatt 13k med std. drivere, (noen drivere som suger) derfor trenger jeg hjelp NÅ ! mens jeg ennå er hjemme !

Lenke til kommentar
har Recorta det hører dårlig ut men bedre en ingen ting :)

 

Lyd filen

Jeg antar at det er den "big-ass-nuclear-generator-vifta" fra GT kortet som gjør det vanskelig å høre lyden :p :!:

Stfu? :)

Du får komme hjem til meg med Ati ørene dine og høre. :)

6800Gt bråker faktisk ikke så mye, bitte litt mere enn X800pro, men hastigheten går ned på viftene så fort du kommer inn i windows.

Lenke til kommentar
Hallo..

 

Nå¨har jeg vært bborte og er bare nede en tur fra hytta ! jeg har lastet ned nye drivere, men når jeg slettet de gamle og den vil installere de nye finner han den ikke ! litt irriterende ! jeg har nesten hatt 13k med std. drivere, (noen drivere som suger) derfor trenger jeg hjelp NÅ ! mens jeg ennå er hjemme !

Går ut ifra at du har pakket ut driverne til ei mappe.

Når du får spørsmål fra windows om driverne så trykk-avbryt.

Gå til mappa med driverne og kjør setup.exe fila.

Lenke til kommentar

funker ennå ikke..må laste ned driver cleaner så kan du adde meg til msn også kan jeg be om fjernhjelp hvis du gidder (gjør slik at jeg ser hva du gjør på din skjerm) fordi det er ett HELVETE uten drivere akkurat nå

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Det er så vaskelig å bestemme seg;

Lar 6800GT seg flashes/klokke til 6800ULTRA og gi samme ytelse som ultra,

og samme lar x800PRO seg flashes/klokke til x800XT med samme ytelse som XT?

Eller bør man legge i de 100 lappene ekstra for ultra/XT?

 

Så var det det vanskelige valget, Nvidia eller Ati?

I hovedtrekk, hva skiller kortene?

 

+ Nvidia har støtte for shader model 3.0

+ Bedre driverarkitektur for flerskjerm?

+ Tilgjenglig først med 2 x DVI (kommer x800xt med 2xdvi ?)

- Tar 2 kortplasser?

- Mer støy fra viften?

- Trekker mer strøm

 

+ Ati har støtte for 3Dc compression

+ Tar 1 slot

+ Mindre støy

 

Flere for/imot inspill?

Lenke til kommentar
- Tar 2 kortplasser?

- Mer støy fra viften?

ASUS sitt 6800 Ultra kort tar bare en kortplass. Ellers så tar vel 6800 GT også bare en plass.

 

nVidia kortene støyer ikke merkbart mer enn X800. Dette varierer selvsagt fra fabrikant til fabrikant av kortene.

 

Har personlig to punkter imot X800...

 

- Linux-driverene (jeg bruker endel Linux) er noen av de dårligeste på makedet

- Foreløpig ingen kort med Dual-DVI

Lenke til kommentar

Denne flyttes til Forum -> Overklokking -> Benchmarks fordi det er strengt tatt det denne tråden handler om. Ellers må visse skjerpe billedbruken noe, jeg henviser til:

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
Kjørte akkurat en 3DMark2003 på GT kortet mitt. 13400poeng. Har ikke noe screenshot av det enda, for dette er med en "shitty" installasjon. Kommer screenshot når jeg kommer meg over 13500 :)

 

PS. Kjørte da kortet på 430/1200

Mitt har klikka eller no. Kjører 400/1100 og får 15000 3dmark01 score.. :dontgetit:

Endret av Mortifer
Lenke til kommentar
Kjørte akkurat en 3DMark2003 på GT kortet mitt. 13400poeng. Har ikke noe screenshot av det enda, for dette er med en "shitty" installasjon. Kommer screenshot når jeg kommer meg over 13500 :)

 

PS. Kjørte da kortet på 430/1200

Mitt har klikka eller no. Kjører 400/1100 og får 15000 3dmark01 score.. :dontgetit:

Du får prøve re Reinstallasjon tror jeg.

Lenke til kommentar
Kjørte akkurat en 3DMark2003 på GT kortet mitt. 13400poeng. Har ikke noe screenshot av det enda, for dette er med en "shitty" installasjon. Kommer screenshot når jeg kommer meg over 13500 :)

 

PS. Kjørte da kortet på 430/1200

Mitt har klikka eller no. Kjører 400/1100 og får 15000 3dmark01 score.. :dontgetit:

Du får prøve re Reinstallasjon tror jeg.

PÅ 3dmark eller driver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...