Gå til innhold

Gainward6800ultra følg med her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuffende, du bør hvertfall ta 14k.

med std drivere ? somer bundlet med ? neppe...! bundlet drivere er bestandig ELENDIG og man burde derfor laste ned nye, men får ikke til men instalasjonen av nye så jeg er stuck on shit drivers....

Hva skjer når du pøver og legge in dem nye driverene?

Lenke til kommentar

Siste nytt fra min side. Etter å ha nådd en grense ved 430/1200 med GT kortet mitt, tenkte jeg det var på tide å teste noe nytt. Har nå Flashet det med en Ultra bios. Testet en 3DMark2003 istad, å endte opp med dette resultatet. Regner med dette er tilnærmet max det jeg klarer å klokke kortet

 

6800GT @ 6800Ultra med 445Core å 1200Minne

 

PS. Kortet mitt blir nå detektert som Ultra, hvis noen lurte på det.

 

PPS. Funker ikke stabilt med denne biosen.Klikker i FarCry :( Er tilbake på GT biosen nå. Samme ytelse :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Siste nytt fra min side. Etter å ha nådd en grense ved 430/1200 med GT kortet mitt, tenkte jeg det var på tide å teste noe nytt. Har nå Flashet det med en Ultra bios. Testet en 3DMark2003 istad, å endte opp med dette resultatet. Regner med dette er tilnærmet max det jeg klarer å klokke kortet

 

6800GT @ 6800Ultra med 445Core å 1200Minne

 

PS. Kortet mitt blir nå detektert som Ultra, hvis noen lurte på det.

 

PPS. Funker ikke stabilt med denne biosen.Klikker i FarCry :( Er tilbake på GT biosen nå. Mister 15MHz på Core, men kortet er ihvertfall helt stabilt. Får nå rett over 13500 med kortet.

Nice! Klarer ikke høyere enn 400/1100 med EXPERTool her.. :dontgetit: Får 12000pts i 03.

Lenke til kommentar
Hva skjer når du pøver og legge in dem nye driverene?

Jeg sletter de gamle ! installerer nye, kjører setup. og skjermkortet funker akkurat som om det ikke har drivere, og når windows leter etter drivere finner den ikke setup fila etter eller før jeg har extractet driverne !

 

så aner ikke hva prob er, kanskje ! bare kanskje det kan fixes i SP2 når det slippes om ikke så lenge

Lenke til kommentar
Hva skjer når du pøver og legge in dem nye driverene?

Jeg sletter de gamle ! installerer nye, kjører setup. og skjermkortet funker akkurat som om det ikke har drivere, og når windows leter etter drivere finner den ikke setup fila etter eller før jeg har extractet driverne !

 

så aner ikke hva prob er, kanskje ! bare kanskje det kan fixes i SP2 når det slippes om ikke så lenge

har nå fått 61.76 driverne til å funke !

Lenke til kommentar
Hva skjer når du pøver og legge in dem nye driverene?

Jeg sletter de gamle ! installerer nye, kjører setup. og skjermkortet funker akkurat som om det ikke har drivere, og når windows leter etter drivere finner den ikke setup fila etter eller før jeg har extractet driverne !

 

så aner ikke hva prob er, kanskje ! bare kanskje det kan fixes i SP2 når det slippes om ikke så lenge

har nå fått 61.76 driverne til å funke !

Hvor langt kommer du da? Ble vel ny highscore nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...