Gå til innhold

Gainward6800ultra følg med her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grattis med nytt kort.

 

Mitt POV-6800Ultra kort skal komme inn på Netshop idag, men har ikke kommet inn enda. Var bekreftet dato idag. Håper det kommer inn iløpet av kvelden. Sitter med ett 9600 nå midleretidig, å må ha inn POV-6800Ultra før Doom3 kommer :yes:

Har ikke du X800pro@XT? :wow:

Det er sammen med forfedrene sine nå............................. :innocent:

Lenke til kommentar
Grattis med nytt kort.

 

Mitt POV-6800Ultra kort skal komme inn på Netshop idag, men har ikke kommet inn enda. Var bekreftet dato idag. Håper det kommer inn iløpet av kvelden. Sitter med ett 9600 nå midleretidig, å må ha inn POV-6800Ultra før Doom3 kommer :yes:

Har ikke du X800pro@XT? :wow:

Det er sammen med forfedrene sine nå............................. :innocent:

Ødelagt?????

Lenke til kommentar

Makan til sinnatagg da :!:

 

Ja Mortifer, det er dødt. Får ikke bilde på det lengre. Var en sample jeg fikk av Asus. Sendte det tilbake her om dagen.

 

"Takk for samplen jeg fikk. Funket utmerket, men er nå dødt. Takk for samplen"

 

Lurer på hva de sier i Taiwan når de får den.

 

Lurer også på hvilken driver som er raskest til Nvidia nå. Har lastet ned 61.72. Snakk om det skal komme en driver snart, med bedre ytelse.

Lenke til kommentar
Hallo...

 

Skulle gjerne lagt ut bilder idag men kan ikke p.g.a. at jeg ikke får strøm til kameraet før imorgen ! men

 

jeg plages litt med driverene til kortet og lurte på hvilke jeg burde laste ned og hvordan jeg avinstallerer..vet det er en halv million poster om dette, men ville ha det gjort før jeg begynner med 3dmark !

 

leif

Hei du. Lurer på hvor du fikk kjøpt det? Kan ikke finne noen som har 6800 Ultra på lager. :( Jeg bestilte POV sitt på Netshop som skulle komme på lager idag men jeg har ikke hørt noe på mailen min så det er nok ikke sendt... *sukk*

 

Mvh ZxL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...