Gå til innhold

Gainward6800ultra følg med her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bestilt ett POV 6800 Ultra og håper jeg får 450/1150 iallefall uten artifacts og ustabilitet. Siden de fleste korta baserer seg på referanse designet, så burde de klokke like bra (+- noen Mhz).

De er pluttselig fått ny dato. Før var det "bekreftet 16.7", nå er det pluttselig "ubekreftet 19.7" Kommer det ikke inn til mandag, så bestiller jeg meg ett Gainward GT kort istedet, å klokker det til Ultra hastighet. Orker ikke vente lenger :(

Lenke til kommentar
klokker alle NVidia GeForce 6800 Ultra kort like bra?  :hmm:

Vi får håpe det ! dette klokker konge..det med artifacts er litt rart..jeg kan klokke 3-5 ganger mer å få artifacts i 3dmark men WMP er noe mongo..får artifacts der bare etter litt klokk..men kun på de rareste sakene ! kongekort..neste uke..teste med nye drivere + å teste spill..alt dere ser tidligere av resultater er på std. drivere som følger med kortet..altså..drit drivere

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
Et spørsmål. jeg har lasta ned nye patchen til farcry og patcha den. men ser fortsatt ikke noe av SM 3.0 må jeg enable det igjennom drivere eller no?  :blush:

Du må ha en av driverane til skjemkortet som støtter sm3, tror det skal funke med 61.72.. Men er du sikker på at du fikk riktig patch til farcry?

Tror ikke farcry støtter sm3 før patch 1.3..

Endret av defzx
Lenke til kommentar
Et spørsmål. jeg har lasta ned nye patchen til farcry og patcha den. men ser fortsatt ikke noe av SM 3.0 må jeg enable det igjennom drivere eller no?  :blush:

Du må ha en av driverane til skjemkortet som støtter sm3, tror det skal funke med 61.72.. Men er du sikker på at du fikk riktig patch til farcry?

Tror ikke farcry støtter sm3 før patch 1.3..

sm3.0 er i 1.2 patchen :yes:

 

Edit: men 1.2 patchen lar vente på seg, jeg har ventet lenge på den

Endret av morgus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...