Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller R3 med Sin City hard-innbundet notebook (og postkort hvis de har igjen), også hos  CD Wow?

Fikk min egen i forgårs for $21.95/NOK138.

Har faktisk vurdert å bestille denne en stund. Kanskje jeg gjør det nå snart.

 

Perfekt til å teste anlegg, kan jeg tenke meg.

 

Edit: Ingen problemer med den i tollen, Njål?

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Eller R3 med Sin City hard-innbundet notebook (og postkort hvis de har igjen), også hos  CD Wow?

Fikk min egen i forgårs for $21.95/NOK138.

Har faktisk vurdert å bestille denne en stund. Kanskje jeg gjør det nå snart.

 

Perfekt til å teste anlegg, kan jeg tenke meg.

 

Edit: Ingen problemer med den i tollen, Njål?

Den ligger jo godt under mva-grensa, så nei.

Min (også pakka til en kamerat) ble stoppet (tykkere pakke enn standard Wow pga boka), men det er ikke værre enn å maile inn kvitteringsmailen. Gjør vel at det tar totalt en uke ekstra, men det plaget meg ikke nevneverdig. Ligger uansett håpløst etter i å få sett dvd'er der jeg ikke har sett filmen før, så Sin City gikk bare rett inn i hyllene.

Lenke til kommentar
Min (også pakka til en kamerat) ble stoppet (tykkere pakke enn standard Wow pga boka), men det er ikke værre enn å maile inn kvitteringsmailen. Gjør vel at det tar totalt en uke ekstra, men det plaget meg ikke nevneverdig.

Hvordan foregår det? Tar tollvesenet kontakt med deg?

 

Tror jeg sender inn en bestilling på den godsaken i morgen.

Lenke til kommentar
Min (også pakka til en kamerat) ble stoppet (tykkere pakke enn standard Wow pga boka), men det er ikke værre enn å maile inn kvitteringsmailen. Gjør vel at det tar totalt en uke ekstra, men det plaget meg ikke nevneverdig.

Hvordan foregår det? Tar tollvesenet kontakt med deg?

 

Tror jeg sender inn en bestilling på den godsaken i morgen.

CD-WOW skriver ikke verdien på pakkene, så derfor stopper tollen 'uvanlig store' pakker. Det var det jeg nemlig lurte på om hadde skjedd med Njål.

 

Du kan ikke slenge opp et par bilder av pakken, Njål? Kanskje jeg fristes...

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
For ikke å snakke om Sin City 1-3 pakken som kommer i 2008-9...

Ja, da venter jeg vel heller på den. ;)

Kanskje det. Jeg for min del venter på Blue Ray-versjonen. Satser på at det kommer noen fete versjoner(som er allmenn tilgjengelig) av filmen iallefall før jul. Imens får jeg leke med actionfigurene mine.

 

Huff, det lukter pils av Marv. :(

Lenke til kommentar
Hvordan foregår det? Tar tollvesenet kontakt med deg?

Posten (det er Posten som foretar fortolling av småpakker når du ikke fortoller selv. Tollvesenet foretar kun stikkprøver) sender et brev der de etterlyser faktura/kontoutskrift eller lignende.

Du kan svare per brev, fax eller mail (eller dra til postfortollings-kontoret ditt).

Sjøl mailer jeg med:

Emne: Postens ref.nr: xxxxx + Ankomstnr: yyyyyy

Faktura (bruker gjerne denne og bare videresender med ovenstående)

Og påpeker at verdien er under NOK200 (ikke nødvendig, men kan kanskje gjøre at den som mottar mailen gjør omtrentlig hoderegning der og da og får sendt ut pakka).

 

Tror jeg sender inn en bestilling på den godsaken i morgen.

 

For å spare et par kroner (12? eller noe sånt), gå gjennom denne sida og trykk på en av CD Wow-linkene. Noen er døde, men i hvert fall den det står '£1.5 discount from The Digital Bits' på funket så sent som tidligere i dag (i realiteten $2off, ikke i pund).

 

Ikke batterier til digitalkameraet, så litt vanskelig å fikse bedre bilder enn de som ligger på CD Wow.

For ordens skyld, mitt sett hadd Alba på dvd-coveret (og notisboken).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...