Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjapt spørsmål: Hva heter nettsiden hvor man kan sammenligne forskjellige utgivelser av en film?

Jeg gjettet på dvdcompare.com, men det var feil. Er noe i den duren, trur jeg.

Noen som skjønner hva jeg er på jakt etter?

5507444[/snapback]

.net er kanskje det du ser etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg gjettet på dvdcompare.com, men det var feil. Er noe i den duren, trur jeg.

Noen som skjønner hva jeg er på jakt etter?

5507444[/snapback]

www.dvdcompare.net eller www.dvdbeaver.com er nok den du tenker på. :)

Skrevet

Takker for alle svar. .net var riktig, ja.

Jeg ble helt forelsket i Y Tu Mamà Tambìen som gikk på TV i går. Jeg var litt redd for at kanskje UK klippet bort noen av de sex-scenene, selv om jeg egentlig ikke trudde det så er det greit og være på den sikre siden.

Den er uklippet og Play.com har den til £5.99, så da havner den i handlekurven. :D

Skrevet

21. April er det premiere for "Slipp Jimmy Fri", den dyreste norske filmen noensinne med et budsjett på rundt 100 millioner kroner.

Sjekk ut en liten teaser her

Fy søren som jeg gleder meg, dette ser jo bare heftig kult ut :dribble:

Skrevet

Den er sjikkelig vært det. Noen sa det var irriterende med det språket, men etter 5 min så merket du det ikke lengre.

Filmen i seg selv er noe av det bedre jeg har sett innen krig.

Skrevet (endret)

Ah, var så deilig å se Arnold i Commando på vorspiel i går. Makan til actionfilm skal du lete lenge etter.

Endret av Eksos
Skrevet

Fant en liten greie om Chuck Norris på nett: *klippe og lime*

Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried. Ever.

Chuck Norris does not sleep. He waits.

Chuck Norris is currently suing NBC, claiming Law and Order are trademarked names for his left and right legs.

The chief export of Chuck Norris is pain.

If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris, you may be only seconds away from death.

Chuck Norris has counted to infinity. Twice.

Chuck Norris does not hunt because the word hunting implies

the probability of failure. Chuck Norris goes killing.

Chuck Norris' blood type is AK+. Ass-Kicking Positive. It is compatible only with heavy construction equipment, tanks, and fighter jets.

Chuck Norris is 1/8th Cherokee. This has nothing to do with ancestry, the man ate a fuckin' Indian.

In fine print on the last page of the Guinness Book of World Records it notes that all world records are held by Chuck Norris, and those listed in the book are simply the closest anyone else has ever gotten.

They once made a Chuck Norris toilet paper, but it wouldn't take shit from anybody.

Whats the last thing going through someones head before Chuck norris kills them? His foot!

Chuck Norris doesn't get haircut, he just stares at them in the mirror and scares them back inside.

...og jeg som trodde Chuck Norris bare var en taper med en dårlig tupè og en haug med reklamer for fitnessutstyr han burde tenke på å bruke oftere selv...

Skrevet
Ah, var så deilig å se Arnold i Commando på vorspiel i går. Makan til actionfilm skal du lete lenge etter.

5510631[/snapback]

Tull, Godzilla var på min TV-skjerm i går. :cool:

Skrevet

JacEr: Det finnes slike saker om nesten alle store stjerner av den typen (som Mr.T og Arnold).

Om det er interesse for det, kan jeg jo alltids legge ut Mr.T sin liste. Den er også ganske skøyelig! :)

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

5510631[/snapback]

Tull, Godzilla var på min TV-skjerm i går. :cool:

5511005[/snapback]

hvilken godzillafilm var dette? Dvd eller tv?

Skrevet
Hører vel strengt tatt hjemme under Humor, men for all del. Gjerne linker også...

5511357[/snapback]

Oki, her har du noen Mr.T. facts...

On the 0th day, Mr. T created God. Then made God do the rest of the work while Mr. T pitied him.
:!:
Skrevet
I dag har en av de jeg bor sammen med James Bond-maraton. Jepp, 20 filmer på rad i strekk!

Lykke til :tease: Si ifra hvor lang tid det tar før han sovner, da :p

Skrevet
*snip*

5510688[/snapback]

:!: Veldig moro!

I dag har en av de jeg bor sammen med James Bond-maraton. Jepp, 20 filmer på rad i strekk! :cool:

5511285[/snapback]

I dag eller denne helga? 20 filmar på 24 timar? :p

Skrevet

Så Kingdom Of Heaven i natt. En ganske så grei film, men noe jeg stusser litt på, er følgende...

Hvordan kan det ha seg at jeg to ganger hørte musikk fra 'The 13th Warrior' da jeg så filmen? :huh:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...