Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom


Anbefalte innlegg

Harry Potter and the Half Blood Prince (Deathly Hallows står for tur)

 

Begynte på boka uten å ha lest de 5 første, bare sett filmene. Lest over 500 sider nå og koser meg veldig. Spenningen, dramatikken og mystikken er alltid på topp og man vet aldri hva som vil skje. Gleder meg til å begynne på siste boka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Harry Potter and the Half Blood Prince (Deathly Hallows står for tur)

 

Begynte på boka uten å ha lest de 5 første, bare sett filmene. Lest over 500 sider nå og koser meg veldig. Spenningen, dramatikken og mystikken er alltid på topp og man vet aldri hva som vil skje. Gleder meg til å begynne på siste boka.

9369107[/snapback]

Du bør lese alle bøkene når du først er i gang... Bøkene til de første 5 filmene er MYE bedre enn filmene er.. :thumbup:

 

Nå leser jeg bok 2 av Stieg Larsson... Veldig spennende!

Lenke til kommentar

Driver og leser siste boken av JK Rowling: Harry Potter and the Deadly Hallows.

Absolut å anbefale! Men det er en fordel å ha lest bok nr 6 først (egentlig anbefales ALLE bøkene :) )

Liker boken veldig godt, du MÅ bare lese videre, spesielt på slutten.

 

Og les den på engelsk! (er bare på engelsk nå, så...) De norske oversettelsene blir helt feil...

 

Om ikke på engelsk, så les den med en gang den kommer ut på norsk! :)

Lenke til kommentar

Holder nå på med bok 2 av A Song of Ice and Fire, veldig bra serie. Lest mye fantasy, og må si at denne serien er blant de bedre. Veldig storslått og episk serie, er litt mer "virkelighetsnær" enn andre serier, og handler mer omkrig og forhold mennesker imellom, og mindre om magi og alver enn de fleste slike bøker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...