Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom


Anbefalte innlegg

For tiden leser jeg Robert Ludlum - The Bancroft Strategy, og J.R.R. Tolkien - The Childrens of Hùrin. Litt spent på hvordan Ludlum-boken utvikler seg, siden jeg har lest både veldig gode og ikke fult så gode bøker av ham. Jeg har ikke kommet så veldig langt på den enda, da Childrens of Hùrin dumpet ned i postkassen, og selvfølgelig fikk førsteprioritet. Den har jeg så vidt startet på, men jeg håper (og tror) at den lever opp til forventningene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er de gode?

8744379[/snapback]

 

som sagt den begynnte ganske treigt, liksom ikke noe som har skjedd enda, Jack ble nettopp utnevnt til kaptein og har nettopp fått komando over sist første skip så boka har handlet om det så langt, men de er endelig ute på havet nå, så da håper jeg det skjer noe, kan skrive mer når jeg har kommet lengre ut

Lenke til kommentar

Nå leser jeg en bok av Finn Skårderud som heter "Uro. En reise i det moderne selvet."

Den handler om hvordan vi forholder oss til det moderne samfunnet (evt. ikke forholder oss), og hvordan vi takler dette. Går inn i psykologien og han forteller om en del av pasientene sine opplevelser av hverdagen og slikt. Jeg syns den virker bra hittil. Syns jo sånne bøker er veldig interessante.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har nettopp begynt på Drageløperen av Khaled Hosseini. Har bare lest noen få sider og har ikke egentlig noen formening om boka enda, men forhåpningene er jo store. Har allerede lest Tusen strålende soler av samme forfatter og likte den kjempegodt :)

 

Ellers har jeg også diverse andre bøker liggende på vent, noen har jeg lest en del i og andre er ikke påbegynt.

Lenke til kommentar
Er nøyaktig 100 sider ut i Hitchhiker's guide to the galaxy

 

så langt har jeg kost meg, likte spesielt han som var ned stammet fra Genghis Khan.

 

tror jeg kommer til å lese ferdig boka fort

9293250[/snapback]

 

Hvordan er det å lese den på engelsk? (Jeg går ut ifra at du gjør det, siden du skriver tittelen på engelsk :) )

 

Grunnen til at jeg lurer er at jeg har lyst til lese den på engelsk, men vet ikke om det er for avansert språk. (Jeg har bl.a. lest Harry Potter 6&7 på engelsk, hvis det sier deg noe..)

 

Edit: Leif

Endret av Pille_
Lenke til kommentar

leser bare engelske bøker, så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til norsk, men syns ikke den er så vanskelig å lese, har nettopp lest gjennom end of faith som snakker mye om eksistens og hvordan vi tenker osv, den var litt værre, men guide to the galaxy er rett frem og lett, ingen skummle ord osv.

Lenke til kommentar
leser bare engelske bøker, så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til norsk, men syns ikke den er så vanskelig å lese, har nettopp lest gjennom end of faith som snakker mye om eksistens og hvordan vi tenker osv, den var litt værre, men guide to the galaxy er rett frem og lett, ingen skummle ord osv.

9294277[/snapback]

 

Ok, takk :) Tror jeg går for den på engelsk når jeg har lest alt det andre jeg skal lese :roll:

Lenke til kommentar

Leser "Guds Spion" av Juan Gómez-Jurado. Boka er veldig bra den,

ikke den beste jeg har lest hittil, men godt oppe på lista ihvertfall. Regner med å bli ferdig med boka imorgen, har da ca. brukt rundt ei uke på å lese ut den.

Så etter det får jeg fortsette på "Killer Elite" igjen som jeg har igjen rundt 150 sider av. Den boka handler om en av USAs mest hemmeligholdte spesialstyrke oppigjennom tidene. Skal prøve å få den ferdig til tiden rundt 1. September siden da kommer en bok jeg venter i forferdelig spenning på, "Norges Hemmelige Krigere" heter den boka, skal visstnok handle om de norske spesialstyrkene og deres oppdrag, trening og miljøet innad. Håper den er bra :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...