Gå til innhold

hvem har fetes anlegg til pc'n?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Exeter:

Å være audiofil er ikke det samme som å være millionær.

Det hele handler om prioriteringer.

En sann audiofil tar seg ikke råd til å kjøpe digitalkamera, pl2, gamecube og 32" TV, - det er lyden han lever for. (man kan heller låne naboens kamera)

 

Hehe :lol: så sant så sant...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har Kef Q55 i front

Celestion senter og bakhøytalere :(

Kjører på en Yamaha Rxv-740rds

Sinnsykt fornøyd med forsterker og Kef høyttalerene mine. :D

 

Edit: Nå har jeg Q55 bak også, og Kef Q9c i senter. Kanonbra :love:

Endret av Eriond
Lenke til kommentar

Holder denna posten på enda?

 

Uansett virker det som noen har glemt temaet, hvem har fetest anlegg til PC`en...

 

Når det er sagt, så er det mye bra utstyr hjemme hos folk her... :)

 

Har selv falt for hjemmekino, selfølgelig i kombinasjon med hifi, men kjøp av ny leiligheten setter desverre en kraftig bremser på budsjettet til oppgraderinger. Mangler baaare 70 000,- til en fin prosjektor.... og kanskje... nei... :)

Lenke til kommentar

Klarer meg fint med mitt Logitech Z-560 THX 4.1 system på 400Watt RMS. :woot:

 

anyway.. skønner ikke dem som har lydkort i maskina til 1000 spenn(eller mindre) og samtidig har anlegg til 30.000 +++ :-?

 

Er det for at du skal høre hvor dårlig kvaliteten på MP3'ene dine egentlig er?? :lol:

Lenke til kommentar
Klarer meg fint med mitt Logitech Z-560 THX 4.1 system på 400Watt RMS. :woot:

 

anyway.. skønner ikke dem som har lydkort i maskina til 1000 spenn(eller mindre) og samtidig har anlegg til 30.000 +++ :-?

 

Er det for at du skal høre hvor dårlig kvaliteten på MP3'ene dine egentlig er?? :lol:

 

De fleste har faktisk flere enn en ingang på forforsterkeren sin. Selv om annlegget er koblet til Pc'en betyr ikke det at man bruker PC'en når man hører på musikk. Når alternativet er å bruke to(-3-4-5-6-7-whatever) plastbokser eller å kjøpe et par signalkabler for å koble annlegget til pc'en så velger man såklart det siste. MP3 er jo heller ikke det eneste lydformatet som kan spilles av på en PC.

 

Når en i Quake skyter en rakett på deg skal det ikke høres ut som det sitter en nisse i en (thx-merket) plastboks og fjerter.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har et lite PA anlegg tilkobla. (ikke at jeg ønsker meg et skikkelig HIFI, men).

 

2x Laney CC12 topper (100w rms)

Roland PA150 eldgammel 8kanaler mixer m 2x150w (driver 18" og 15")

Cerwin Vega XL18

Cerwin Vega XL15

Samson MPL 1502 mixer

Samson Servo-150 (driver lany'ene)

JVC A-GC3 til bak høyttalere

Fisher whatsoever bakhøyttalere.

 

Anlegget spiller (nesten) godt nok på rommet mitt for PC-bruk, men kunne tenkt meg MYE større forsterker til subbene.

 

Smatidig blir det nok invistering i et skikkelig hifi anlegg som spiller skikkelig pent, da det anlegget jeg sitter på nå er RÆVVA til å mastre musikk på :p Men det blir sikkert bare med drømmen med det første :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...