Gå til innhold

hvem har fetes anlegg til pc'n?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har:

 

Front: Eltax Millenium 500 Sort, 500w per stykk

Bak: Jamo Studio 180, 270w per stykk

Reciever: Panasonic(Technics) SA-HE90 7x120w MOS-FET

Dvd: Samsung DVD-811

 

Har ennå ikkje skaffa meg center, går i 10 klasse og eg har ikkje så mye penger, også er det vanskelig og finne ein center som står i stil til resten av anlegget... det er 4x10" i front og 2x8" i bak, så eg burde hatt ein senter med 2x8" :hmm:

 

Edit: glemte dvd-en :blush:

Endret av MuD
Lenke til kommentar
B&W 802 Nautilus (front)

Proson R66 x4 (bak)

H/K avr 8500 (DDex og DTS-es!)

Uuuuuuuuu, jeg ta med cd plater og komme til deg :green: Seriøst bra høyttalere! hørte et par på hifi klubben sammen med et Classè forsterker sett; ble bare sittende til de kasta meg ut, hehe.

Endret av mcbeef
Lenke til kommentar
B&W 802 Nautilus (front)

Proson R66 x4 (bak)

H/K avr 8500 (DDex og DTS-es!)

LISSOM JA!!, ingen kobler et slikt anlegg til pc'n...... har du så mye penger så kjøper du cd'er og spiller de av på en UBER cd-spiller, ikke på datan eller spiller mp3 på de...

 

BTW har jeg: 2x Bang olufsen ett eller anna, 4 veis høytallere, 150w. og 2x Proson ett eller anna 180W. og Harman Kardon 3370. alt kobla til pc...

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Densen Beat B 200 forforsterker, Beat B 300 effektforsterker, Audiovector M3 mkii høytalere, nordost blue heaven høytalerkabler, renaissance audio blue standard signalkabel og Densen Beat B 400 for cdavspilling, alt stående på nordost pulsar points på ett aavik a4 rack :thumbs: For bilde se her.

 

Edit: la til bilde

Endret av thingul
Lenke til kommentar

Høyttalere: Byggesett fra lydia.no 4*8''

Forsterker: NAD C 352 2*80watt 8ohm

CD spiller: NAD C 521BEE

 

bilder

 

I tillegg har jeg PHILIPS SBC HP800 headphones

 

De små høyttalerne på hylla er JAMO ALTO 70, men de er ikke i bruk. Skal sette dem i stua når jeg gidder

Endret av Selle
Lenke til kommentar

hmm... jeg har eltax millenium 400 front, millenium 100 bak og eltax center, sammen med en jvc rx 5020 som er kobla på pc'n.

mange kaller dette skrot.

uansett...

jeg kobla på en Monster LightWave™ 100 Fiber Optic Cable og fikk en aha opplevelse.

overgangen fra analog til optisk er revolusjonerende.

utrolig hva en kabel kan gjøre, jeg er faktisk fornøyd med anlegget mitt.

pris vs. "ytelse"

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeh har Numark 2200mixer :devil:

Phonic Mar6 effekt forsterker på 2x450watt i 8omh, 2x700watt i 4 omh, og 2x1000watt i 2omh.

Også har heg 2stk Cerwin-vega HP215 :w00t: , :love:

og en aktiv cerwinvega 15" (CLSC-15S)på 450watt innebygd forsterker og cerwinvega CLSC-6C fronthøytaller ;)

og 2stk CLSC-6 bakhøytallere! ;)

...kommer vel snart en 15" cerwinvea aktiv sub til....også en Denon AVR-2803 til og drive front og bak høytallere som går alt in i y kabler in i mikser min har vel en 6stk av dem hehe..blir litt ledninger! alt dette her går in i mixer som sakt og så in i lydkorte på pc osm er et creative audigy 2 thx lydkort

 

pluss detter er et ultimat hjemmekino annlegg og så der har jeg en infocus prosjektor og 3.5m langt lerret og som er 2.5m høgt...

:w00t:;)

 

har også et Creative inspire 5500....5.1 system, men det blir bare småtteri!

Endret av Åsmund@ATi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...