Gå til innhold

hvem har fetes anlegg til pc'n?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vurderer å bygge nye subber, med 12" Rockford Fosgate toppserien.. blir vanvittig :smile:

Vell, en kamerat har rockford fosgate sub med 12 tommer element, den er god på film men holder ikke mål under film, i tillegg vil du få mer ut av pengene for en ferdig sub kjøpt på en hi fi butikk, jeg kjøpte min på opphørsalg på euronics, 40 % avslag, *sikle* Fungerer yette bra

Lenke til kommentar
vurderer å bygge nye subber, med 12" Rockford Fosgate toppserien.. blir vanvittig :smile:

Vell, en kamerat har rockford fosgate sub med 12 tommer element, den er god på film men holder ikke mål under film, i tillegg vil du få mer ut av pengene for en ferdig sub kjøpt på en hi fi butikk, jeg kjøpte min på opphørsalg på euronics, 40 % avslag, *sikle* Fungerer yette bra

Holder ikke mål til musikk, henger ikke med, sorry foks.

Lenke til kommentar
Huff... leser om de anleggene som mange her har(:dribble:), og her sitter jeg med et gammelt Sanyo-stereoanlegg uten så mye som e subwoofer :blush:

Subwoofer er kanskje ikke det mest nødvendige... Sikler etter nautilus ene til folk... :dribble: ***** rikinger...

 

Her dominerer proson reality mk II 63 i front... skal snart putte dem bak og få noen syke ting i front. Men vet ikke om jeg skal satse trøkk eller kvalitet? Noen tips til høytalere som låter bra og har super trøkk? Ikke over 15k?

Lenke til kommentar
Subwoofer er kanskje ikke det mest nødvendige... Sikler etter nautilus ene til folk... :dribble: ***** rikinger...

 

Her dominerer proson reality mk II 63 i front... skal snart putte dem bak og få noen syke ting i front. Men vet ikke om jeg skal satse trøkk eller kvalitet? Noen tips til høytalere som låter bra og har super trøkk? Ikke over 15k?

Klipsch RF-35 er vel ikke noe dårlig kjøp da. Eventuelt kan du få tak i RF-3 eller RF-5 brukte. Dette er høyttalere med utrolig mye dynamikk og punch i lyden. Men det forutsetter at du må ha kvalitet på elektronikken foran også.

Lenke til kommentar
Jeg kjører creativ 2.1 til 300 kr. YEAH!!!

Kremt kremt

Men skulle gjerne ha prøvd å koblet til anlegget jeg har i bilen min.

En 15" Sony Xplod bass med 1400 watt koblet til en Rockford Forsgate 401s forsterker på 1200 watt, og to MDS 600 watt 6,8" 3 ways høytalere koblet til en Audio Tech forsterker. Videre har vi til høytalere til i front (for litt diskant:D) Pyle på 300 watt.

Det tenker jeg rister godt jeg, eller for å si det sånn: Hvis du snakker i bilen mens jeg spiller så vil stemmen din og stemme båndene vil skjelve og alt du sier vil bli vibrerende hhhhhheeeeeeeeeiiiiiiiiii. :D:D. Og ikke nok med det så vibrerer øynene dine så det å kjøre bilene med litt trykk er ikke helt sikkert.

Alt dette er skrud og festet i bilen på en elegant måte hvor alt er trekkt i svart filt og litt pleksiglass og noen lys osv.


Sånn er anlegget mitt, hehe. Men det er i bilen da, og ikke foran pc`n. Men men:D

Det får deg hvertfall til å gråte og riste i samme slengen.

Håkon :D
Lenke til kommentar
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

On 2002-04-20 09:52, Juppjupp skrev:

B&W 802 Nautilus (front)

Proson R66 x4 (bak)

H/K avr 8500 (DDex og DTS-es!)

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

Spyr du penger eller? B&W koster jo 35000,- pr. stk !!

 

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

On 2002-04-20 10:07, Juppjupp skrev:

Skulle gjerne sett at mine gamle proson ble kastet ut til fordel for noe annet, men har man ikke råd så har man ikke råd!!

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

Du har råd til Nautilus 802 men du har ikke råd til å kjøpe deg skikkelige bakhøyttalere? Muffins..

Lukter sjokolademuffins....

 

Tror nok det er noe på lur her ja....

 

Bilder?

Lenke til kommentar
Hvem idiot bruker H/K til b&w nautilus?

Hahaha - kongeinnlegg :)

 

Men seriøst; hifi handler mest om smak og hvordan man selv oppfatter lyden.

 

Har en laptop koblet til dette, og da lager det liv...

 

Vincent SP-991 - Monotrinn á 300 watt / 8ohm

Vincent SA-93 - Preamp

Vincent CD-S3 - CD-spiller

Magnat Vintage 450 høyttalere

Forøvrig så er det stort sett Kimber kabler og Supra LoRAD powerkabler...

 

Låter bra - i mine ører vel og merke...

 

IMG_0245_edited.jpg

Endret av ludomp3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...