Gå til innhold

Omtale av Joint Operations: Typhoon Rising (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg spilt spillet ganske mye, og jeg vil si at man går faktisk fortere lei av JO enn BF spillene! for lite nytt for meg...

Det er også litt for få maps (i allefall på coop, som er den kuleste mode på spillet!)
*satser på updates med nye maps osv!*
Det krever også litt for mye i forhold til hvor elendig grafikken er (DF:BHD grafikk)

Ellers synes jeg spillet er veldig bra med mange utfordringer, og jeg synes også det er en verdig challenger til BF spillene.....
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fett spill dette her. (Har kun demo'n enda..)

 

Men lurer på 3 ting: Kan man skifte fra burst til auto på M16? Er det fallskjerm som på BF? Kan man ha camera bak bilen når man kjører??

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Fett spill dette her. (Har kun demo'n enda..)

 

Men lurer på 3 ting: Kan man skifte fra burst til auto på M16? Er det fallskjerm som på BF? Kan man ha camera bak bilen når man kjører??

nei det er en M16a2 som bare har semi og brust,

nei det er ikke fallskjerm i Jo

vet ikke tror ikke det

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
snakker du om kule treffet eller at det er glass på nesa til coptere så man kan se pedalene

Snakker om det glasset ja.. Ser ikke helt "gjennomført" ut.. + at det ser uy som man kan se naturomgivelser der inne også.. :roll: Men men, spillet er sikkert KNALL!!! :D Gleder meg til jeg får det..

Lenke til kommentar

Noen som vet om play.com, er "flinke" til å betale tilbake hvis man kanslererer et kjøp???

 

Har bestillt Joint op, men de venter på å få det inn... Men jeg har allerede betalt for spillet..

Har da heller lyst til å dra på elkjøp å kjøpe et..

 

Setter de pengene tilbake på kontoen min da???

Lenke til kommentar

Går ut ifra at du har betalt med Visa, pengene blir da bare reservert fire dager hvis varen ikke er på lager, deretter er de tilgjengelige for deg igjen. De vil da bli trekt fra din konto når varen sendes, og ike før.

 

Det er iallefall min erfaring fra 6 år med Visa netthandel fra inn og utland...

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

hei ny her i dag

ville bare se om noen her spiller JO enda

 

for denne uken er vi klar med betaen av vår JO MOD

ADVANCED WARFARE

 

denne er noe av det kuleste som har skjedd med noe novalogic spill siden 2004 hehe

 

vet dette er et gammelt spill ,men det spilles mye i europa enda

 

vi har laget ca 1000 nye 3d objekter

90 terreng

 

som feks .

jetpack

mig 29

harrier

masse nye tanks

2 hangarskip

og masse nytt

 

gled dere til årets MOD

 

som er laget av HPH norges største JO clan

 

www.hphnorway.com

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...