Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Fant en snasen fan-lagd video av en Evoken-låt.

De har lagt musikken oppå klipp fra Ghost Ship (skrekkfilm). Det funker bra.

Det er ikke akkurat KJAPP musikk dette her, men det skal funeral doom ikke være.

 

Evoken-Where Ghosts Fall Silent

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant en snasen fan-lagd video av en Evoken-låt.

De har lagt musikken oppå klipp fra Ghost Ship (skrekkfilm). Det funker bra.

Det er ikke akkurat KJAPP musikk dette her, men det skal funeral doom ikke være.

 

Evoken-Where Ghosts Fall Silent

8838436[/snapback]

Ah... perfekt. Får nesten fysisk vondt, på en god måte.

Lenke til kommentar
I sparker balle!

 

Bestilte Nocturno Cultos The Misanthrope idag. Så ut til å være en spennende sak, noen som har sett den?

 

EDIT: Skrivefeil :)

8837383[/snapback]

Spennende? Enkelt sagt er det vel en samling klipp fra hjemmekameraet:P Som kaospike, så likte jeg den pga stemningen.

Lenke til kommentar
Fant en snasen fan-lagd video av en Evoken-låt.

De har lagt musikken oppå klipp fra Ghost Ship (skrekkfilm). Det funker bra.

Det er ikke akkurat KJAPP musikk dette her, men det skal funeral doom ikke være.

 

Evoken-Where Ghosts Fall Silent

8838436[/snapback]

 

Aah, det der var virkelig ondt og deilig :D

Lenke til kommentar

Det er ingen vits, det er oppgjort og vedtatt at metal-folket holder til i denne tråden, så kan andre ting diskuteres i "musikkafeen".

 

Denne tråden var egentlig ment for alle, men så tok metalfolkene helt overhånd, så det ble vår tråd likevel.

 

Quote fra moderator på første post:

 

"Backstage er endret fra formelt sett å være en generell pratetråd om musikk til generell diskusjonstråd om metal og alt som har med det å gjøre.

 

Grunnen til dette er fordi Backstage har vært metalfolkets tilholdssted de facto, selv om det var "alles" tilholdssted de jure. Nå har det altså blitt metalfolkets tilholdssted de jure i tillegg. All musikk kan diskuteres i Musikkafeen."

 

De har prøvd å snakke om annen musikk her, som kjapt har blitt slått ihjel :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Bitex: Isj, bullshait. Det har bare ikke vært nok folk som har snakket om generell musikk her... ingen har blitt slaktet ihjel... og tidvis så har det vært snakket om annen musikk. Da har det (ironisk nok) vært for det meste metalheads som har snakket om det også. Det at det i det hele tatt ble snakket en del om andre sjangere er en "ny" ting her på forumet... av en eller merkelig grunn så var det for det meste metalheads som hang i musikkdelen før.

Lenke til kommentar

God dag folkens!

 

Jeg vurderer å bytte brukernavn... igjen!

 

Før het jeg chryzsh og så bytta jeg til Sirchris, men så ble det bare teit. Denne gangen vil jeg ha noe metall-aktig, særegent, stilig og tøft. Muligens kombinert med navnet mitt; Chris.

 

Jeg posta den her, fordi her er Metallfolket som har peiling. :)

 

Får å finne på noe tøft så skriver jeg opp de bandene jeg hører på mest. Det er en del av bandene som kan diskuteres om er metall eller ei, men det får bare være....

 

Iron Maiden

Metallica

Dimmu Borgir

Skid Row

AC/DC

Black Sabbath

Dream Theater

Opeth

Guns 'n' Roses

Pantera

Slayer

System of a Down

 

 

Takk for hjelpen, metallgeeks ;)

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...