Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Som jeg sa, de har begrenset antallet folk siden gamle dager pga dødsfallene i 1988.

 

Det var faktisk Guns'n'Roses som spilte når det skjedde. Og Maiden spilte senere på kvelden. De valgte å fortsette festivalen selv etter det som hendte, for å ikke få titusenvis betalende fans på nakken.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visste dere at over 5 millioner amerikanere påstår de var på Woodstock i 1969? Mens det bare var ca 300000 som faktisk var registrert innenfor portene :)

 

Når jeg ser så mye folk, tenker jeg på hvor kjipt det er å stå helt bakerst, 200 meter unna scenen med bedriten lyd og bare videoskjermer å se på.

 

Edit: start streamen i Internet Explorer og drit i opera og firefox. Det funker fint.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Har da vært bra stemning alle gangene jeg har sett dem i Norge. Maiden-fans er ikke som andre fans. De lager liv uansett hvor de er.

 

Husker første gang når vi sto utenfor Spektrum i kø, og hørte masse "Maiden! Maiden! Maiden!" roping fra inne i bygget..dødskult. Var masse liv i køen også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Iflg setlista postet tidligere er det bare 4 låter igjen nå. Og de har fulgt den hittil. Så får vi se årets Eddie, da..hadde vært fantastisk artig om det spratt opp en diger hånd som viste fingern istedet for gamle eddie :)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

.hadde vært fantastisk artig om det spratt opp en diger hånd som viste fingern istedet for gamle eddie :)

 

Er ikke lov å bruke pyro på download-festivalen leste jeg. Så ingen kanoner, nei.

 

Nå snakker han om pyramider igjen.. :D Da har vi garantert powerslave/somewhere in time/piece of mind/7th son-turne i vente.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...