Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

tja.. Antichris er vel bedre enn AntiChris, i og med at du heter Chris.

det jeg tenke er jo at Antichris ligner jo veldig på Antichrist, og når du heter Chris syntes jeg det kanskje hadde passet. Men så kan man også tolke det på den måten at du heter Chris, og er imot deg selv. Men tror de fleste vil tenke først på "Antichrist" når de ser navnet ditt.

8843845[/snapback]

 

Da kan det jo være at folk tror at det er en skrivefeil da...

 

Dimmu Borgir sanger kombinert med navn er dødskult. Skal tenke litt til og komme med noen forslag. Koselig hvis noen fler engasjerer seg :)

 

edit: Hva med AntiChrisT, eller AntichrisT ?

 

edit igjen: Da Chris satte livet til eller Når chris sendes til helvete :p

 

edit nok en gang: Metal Heart... Metal Tard :p

8843864[/snapback]

 

Eller Antichris(t)

 

Edit: Også navnet ditt i signaturen slik at folk skjønner brukernavnet ditt.

Edit 2: Et veldig bra bilde til de som krnagler om sjangre

post-118492-1181666116_thumb.jpg

8843944[/snapback]

 

De har skrevet Dream Theater feil :tease:

 

edit: Koselig å se at Norwegian Black Metal står som en egen sjanger :)

8843987[/snapback]

 

Det er ikke jeg som har lagd den. Fant den på Google. Tenkte på om jeg skulle ta æren for den selv men droppa det. :D

8844044[/snapback]

 

Jeg skjønte jo at det ikke var deg. Det skrives ikke Dream TheaTRE, men Dream TheaTER. Det er viktig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I tiden før inferno viste de den opptil flere ganger på nrk...Og det ligger masse klipp på Youtube også.

 

Hm, jeg vet ikke helt hvor enig jeg er i at  Cradle of Filth er "Norwegian black metal" ... grøss.

8844198[/snapback]

CoF er jo engelske.. :hmm:

 

edit: btw Chris, de navnene jeg syns er best til nå er Antichris og Antichris(t)

Men det er jo ditt valg ofc. ;)

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
I tiden før inferno viste de den opptil flere ganger på nrk...Og det ligger masse klipp på Youtube også.

 

Hm, jeg vet ikke helt hvor enig jeg er i at  Cradle of Filth er "Norwegian black metal" ... grøss.

8844198[/snapback]

CoF er jo engelske.. :hmm:

 

edit: btw Chris, de navnene jeg syns er best til nå er Antichris og Antichris(t)

Men det er jo ditt valg ofc. ;)

8844211[/snapback]

Er jo snakk om sjanger her. Man kan jo f.eks. spille melodic death metal uten å være fra Gøteborg.

Lenke til kommentar
I tiden før inferno viste de den opptil flere ganger på nrk...Og det ligger masse klipp på Youtube også.

 

Hm, jeg vet ikke helt hvor enig jeg er i at  Cradle of Filth er "Norwegian black metal" ... grøss.

8844198[/snapback]

 

Så det jeg også :p Synes heller ikke de spiller likt som typiske Norwegian Black Metal-band.

Lenke til kommentar

Den sjanger-lista var gaytarded! Black sabbath "Early metal"? er det engang en sjanger? Scorpions, Priest, Accept, og Dio Power Metal? CoB thrash? Opeth Goth?

 

Sjangerhoring :love:

 

EDIT:

Kan noen anbefale meg band i samme gata som Agalloch?

Har ikke hørt Agalloch, men Last.fm sier:

Drudkh

Katatonia

Novembers Doom

Borknagar

Empyrium

Woods of Ypres

My Dying Bride

 

Edit2: Woods Of Ypres er uansett verdt å sjekke ut. God meliodøs BM med litt doom elementer. Anbefaler demoen "Against the Seasons: Cold Winter Songs From the Dead Summer Heat" (langt navn ftw)

 

Novembers doom er også brukbart. litt mer Deathdoom

Endret av svartskog
Lenke til kommentar
Den sjanger-lista var gaytarded!  Black sabbath "Early metal"?  er det engang en sjanger? Scorpions, Priest, Accept, og Dio Power Metal? CoB thrash? Opeth Goth?

 

Sjangerhoring :love:

8844438[/snapback]

 

Men det er ellevillt morsomt å diskutere sjangre :D

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Genrer blir ALDRI folk enige om, derfor syns det er noe forbanna tull å på død og liv klassifisere alt mulig inn i undergenre. "DIMMU ER IKKE BLACK METAL!" "ENSLAVED ER VIKINGBLACKMETAL IKKE BLACK METAL!111"

 

Bare helt tåpelig. Det er musikken som teller, ikke hvilken fordømt genre bandet plasseres i.

Lenke til kommentar
Genrer blir ALDRI folk enige om, derfor syns det er noe forbanna tull å på død og liv klassifisere alt mulig inn i undergenre. "DIMMU ER IKKE BLACK METAL!"  "ENSLAVED ER VIKINGBLACKMETAL IKKE BLACK METAL!111"

 

Bare helt tåpelig. Det er musikken som teller, ikke hvilken fordømt genre bandet plasseres i.

8844483[/snapback]

men det er litt morsomt da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...