Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så siste episode av den True Norwegian Black Metal-saken op VBS. De var pingler til å gå i fjellet, makan, haha.

8429819[/snapback]

 

Såg heile dokumentaren no. Må seie meg ganske godt fornøgd med den. Er ikkje så alt for mange av desse som sirklar rundt om dagane... Bra gjort av teamet å halde fokuset på den siste delen.

 

Hadde det ikkje vore for den vridde fjellscena, så hadde eg kanskje gitt den betre omtale. Forbanna bleikfeite jævlar som snakkar om å besvime etter ein tur på fjellet. Drittungar. Han seier på vei opp at dette intervjuet/prosjektet handlar om heavy metal og ikkje fuckings natur og fjell. Kva i h*? Det er jo nettopp dette Gaahl har snakka om. Dei sterke relasjonane til naturen osv. Kvifor trur dei at han bur der han bur da? Ikkje utan grunn at han ikkje bur midt i Bergen sentrum, for å sei det sann.

 

 

Edit: leif

Endret av huf
Lenke til kommentar

Det er en ting å skrive om iskald norsk fjellnatur, en annen ting å faktisk gå ut i den. Når man er en bleikfeit langhåra kar som drikker øl annenhver dag og plutselig blir dratt ut i fjellheimen for et intervju (fordi intervjueren tror svartmetallfolk elsker skog og mark), må det jo gå som det går.

Lenke til kommentar

Jeg synes også disse folka som intervjuet var til tider useriøse og på slutten, så nekta Gaahl å svare! Det finnes et par klipp til med Enslaved og 1349 når de øver, det var i samme stilen. De som lager dokumentarene dummer seg alltid ut...

 

En viktig ting med Black Metal er at man må forstå det selv, og ikke få fasitten på alt bare ved å spør.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Nåja, i Headbanger's Journey er det strengt tatt Mayhem som dummer seg ut, ikke reporteren :) Han prøver å stille seriøse spørsmål, de sitter og svarer FUCK YOU og FUCK THEM på alt. Også ekstra festlig at Mayhem prøvde å stoppe utgivelsen av DVD fordi de mente de ble dårlig fremstilt..hehehe. Deres egen feil, tross alt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Nåja, i Headbanger's Journey er det strengt tatt Mayhem som dummer seg ut, ikke reporteren :) Han prøver å stille seriøse spørsmål, de sitter og svarer FUCK YOU og FUCK THEM på alt.

8441172[/snapback]

 

Hehe Mayhem følger tradisjonen og lager latterlig morsomme intervjuer. Men har VBS noe med Headbanger's Journey da?

Lenke til kommentar
Nei, du bare sa "disse dokumentarene" så da tenkte jeg på den også.

 

Sam Dunn sier jo bare oppgitt "Don't mix beer and interviews" når han går derfra.

8441191[/snapback]

 

Ja riktig. Jeg tenkte på dokumentarene fra VBS, det er jo 5 i serien og 2 utenom (Enslaved og 1349). Det virker for meg som om Sam Dunn i Headbanger's Journey oppførere seg mye bedre enn de amatørmessige folka i VBS. Det var uansett bra, jeg likte det. Slutten var bare alt for pinlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...