Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Taake sin hakekors opptreden var jo bare latterlig idiotisk og unødvendig.

8441688[/snapback]

 

Det jeg har hørt er at han gjorde det for å miste "fans" altså poserkids som "digger" blackmetall, sånn at det kun er de ordentlige fansa som kommer på konserter osv. De som er der for musikkens del og ikke "jeg er kul, jeg har vært på taake konsert".

Endret av Torpern
Lenke til kommentar

Hva har det å akseptere et hakekors i et land som Tyskland med å være en ekte fan å gjøre? Latterlig tankegang, spør du meg. Unnskyldningen til fyren i Taake til "the collaborators" var likeledes latterlig og rasistisk. Det viktigste er likevel musikken, men jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg virkelig støttet rasister (men nå er det strengt talt ikke mulig å vite om de bergenserne er rasister på ordentlig, eller om de bare er tøffe at de bare later som).

Lenke til kommentar
Hva har det å akseptere et hakekors i et land som Tyskland med å være en ekte fan å gjøre? Latterlig tankegang, spør du meg. Unnskyldningen til fyren i Taake til "the collaborators" var likeledes latterlig og rasistisk. Det viktigste er likevel musikken, men jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg virkelig støttet rasister (men nå er det strengt talt ikke mulig å vite om de bergenserne er rasister på ordentlig, eller om de bare er tøffe at de bare later som).

8443102[/snapback]

 

Akkurat hvilket land det var i ser ikke jeg på som helt relevant. Taake er til tider rasistisk, jeg liker dem ikke mindre for det. Det viktigste er ikke alltid musikken, om det gjelder Taake vet jeg ei.

Lenke til kommentar
Akkurat hvilket land det var i ser ikke jeg på som helt relevant. Taake er til tider rasistisk, jeg liker dem ikke mindre for det. Det viktigste er ikke alltid musikken, om det gjelder Taake vet jeg ei.

8444714[/snapback]

Såklart det er relevant hvilket land det foregikk i. Kulturelle symboler har forskjellig mening i forskjellige land. For din del er vel musikken til Taake det viktigste, såvidt jeg kan se. Musikk > holdning

Greit nok det, men jeg støtter i alle fall ikke rasister o.l. økonomisk (det gjelder generelt).

 

@cun:

Hva er den offisielle unnskyldningen?

8444905[/snapback]

Det som stod på hjemmesida deres: http://taake.theblacksun.org/2007/03/23/st...ent-from-hoest/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...