Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Den skal sees i morra. Er det noen måte å få laste de ned til HD på?

8417022[/snapback]

 

Ikke som jeg vet, men det ser ut til å bli en dvd.

Fra Gorgoroths hjemmeside:

VICE Films (Peter Beste) are now in Norway making a documentary about Gaahl and Gorgoroth. It will appear on a Vice DVD with several other related segments. The first pressing of this DVD is 100,000 units, and will be distributed in all major music retailers in the US, and most in Europe.

Er det spesielt mange black metal-dokumentarer som kommer nå, eller er det bare meg? Gleder meg hvertfall utrolig til å se Nocturno Culto sin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yo, alle streite death metal-fans med joggesko. Sjekk ut Diskord - Doomscapes. Steike, for ei tøff death metal-plate. Blandt det beste frå Noreg, om ikkje det beste. Garantert beste dm-skiva frå Noreg, iallefall, rett før BRT - Altered Genesis og JagannÂtha-demoen til The Allseeing I. Utan samanlikning, forøvrig.

 

Torpegull: Høyrd Cenotaph?

Lenke til kommentar
Finnes det en Limited Edition av "Ahab - Call Of The Wretched Sea", og isåfall hvor kan jeg få tak i den? Skal bestille skiva nå, så setter pris på svar.

 

edit:

Mrhaze har litt rett, Diskord er faktisk barskt. Anbefaler folk å sjekke ut myspace'en deres.

8417537[/snapback]

 

Kvifor seier du "litt rett" og "faktisk barsk", som om eg ofte har feil? Eg har alltid rett.

Lenke til kommentar
Kvifor seier du "litt rett" og "faktisk barsk", som om eg ofte har feil? Eg har aldri rett.

8417715[/snapback]

Fixed :whistle:

 

Du har veldig mye rett når du preiker om death metal, det skal du ha. Mye gode tips fra den kanten ja

 

Nei, men kommer på vinyl snart.

Okey, takker. Om skiva faller skikkelig i smak havner kanskje denne i postkassa også.

 

edit:

:love:

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...