Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har laget en liten samling av Mikael Åkerfeldt quotes fra konserter. Kanskje noen har flere?

 

"We're going to play some, umm, more... obscure songs tonight. So some of you might ask why we don't play this song or that song. But as far as I'm concerned, we're the bosses here tonight."

 

"This song is about the devil. And, tits. [crowd cheers] Yeah, right on. That's my favorite part of the song--the tits part."

 

"Orchid came about at a time when I was really into flowers. I actually fashioned the flower for the cover from pieces of my own underwear--pink, of course."

 

"People ask us if we're a black metal band, and I don't really know. We worship Satan, but we don't paint our faces like pussies."

 

"And now, we come to a milestone--the last song of the evening. For some of you, that may be a relief."

 

"With Orchid we wanted put a picture of a flower on the cover hopeing to attract any women at all to listen to us and come to our show, so we did it and guess what?.........Nothing"

 

"We are Opeth from Stockholm Sweden, on tonights menu a dose of heavy metal, were gonna play some odd ball songs in our set so we hope thats ok with you."

 

"Were gonna do another one but you guys have gotta do something for us. Each of you in this room give us 5 dollars."

(Før han rakk å si at han køddet var det faktisk mange folk som begynte å kaste penger opp på scenen.)

 

En gang begynte han bare å growle "OOOHH YEEAAH" og publikum ble hysterisk..

"I've done that at many other places on tour and everyone loves it, why?"

 

"We are ABBA, and I'm the hot blonde chick."

 

"This next song is about evil, men with big muscles, and chicks in saucy clothes. Which is obviously what the person who made this video thought it was about."--right before they played GoP.

 

"Who needs sports when there is heavy metal?"

 

"This next song we will play....for satan."

 

"You want us to play another song? Would you suck my cock for it?"

 

"I'm going to ask you three questions about heavy metal before we play the next song. If you don't get them right, Mendez will play the next song in tights. And ONLY tights."

 

"We're actually an ABBA cover band."

 

 

Så dette nettopp:

 

http://www.rockbeast.com/forum/viewtopic.php?t=3123

 

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=50411

 

Hjertestans!

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Blir HitS på meg likevel folkens. Ikke dårlig. Jeg og en hau andre ble dimma første dagen.

9274605[/snapback]

 

Haha dimma? Er du pasifist? Jeg skulle så gjerne vært der, for et satans program de har!

9274881[/snapback]

Ikke pasifist. De spurte "har du lyst å tilbringe 12måneder i bardufoss nå" og jeg svarte "ikke for øyeblikket", så ble jeg sendt til dimmingskontoret. De hadde vist nok av bedre motiverte folk enn hva jeg var.

 

edit:

Holy Diver har aldri vært bedre!

 

KSE spiller Holy Diver

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne promotere litt for et band kalt High on Fire og deres nyeste album som kommer i september. Bandet har lagt ut en rekke videoer som har blitt filmet under skapelsen av dette veldig lovende albumet. Albumet heter forøverig "Death is This Communion".

Nyt....

 

 

Hvis du ikke skulle gidde å ta deg tid til å se alle disse, kan du hvertfall gjøre deg den store tjeneste å høre "Rumors of War" som vistnok skal være fra den nye skiva.

http://www.myspace.com/HighOnFireslays

Endret av PiratKamerat
Lenke til kommentar
Holy Diver har aldri vært bedre!

 

KSE spiller Holy Diver

9280153[/snapback]

 

Låter fett helt til numetal-skiten slår inn.

9287208[/snapback]

Den er liksom tøff.. første gangen... men.... baaaah. Den mangler feelingen til orginalen, og drivet(passer ikke med sånn metalcore-chugga tull til den) og vokalisten er en dårlig dårlig erstatning for Dio.

 

np: Dio - Holy Diver :)

Lenke til kommentar

Så WASP sist de var i Oslo, faen, Blackie synger jo enda bedre nå enn han gjorde på 80-tallet. Sikkert fordi han er endel mere skjerpet og ikke stappfull av all slags dop hele tiden :) Når "I wanna be Somebody" ljomet ut over publikum var det umulig å stå iro.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Den er liksom tøff.. første gangen... men.... baaaah. Den mangler feelingen til orginalen, og drivet(passer ikke med sånn metalcore-chugga tull til den) og vokalisten er en dårlig dårlig erstatning for Dio.

 

np: Dio - Holy Diver :)

9289740[/snapback]

Hoho, ikke faen om jeg tar den diskusjonen med deg en gang til :wee:

 

edit:

Dessuten har Jones langt mer kraft bak stemmen enn hva Dio har. Greit at enn ikke liker vokalen hans eller skal leke litt tr00 mot gamle klassikere, men det her rocker.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...