Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker Finn! (Var det ikke det du het da? :p ) Mener jeg har hørt sanger med langt mere brutal og kjapp double bass.. Men for all del, tøffe sanger! :)

9227386[/snapback]

 

Hate - Awakening Of The Liar

Hate - The Scrolls

Hate Eternal - Nailed To Obscurity

Hate Eternal - Sacrilege Of Hate

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
Orker ikke lete gjennom 1050 sider, men har noen her hørt UneXpect? Avant-garde metal band, skal visstnok være ganske kjent for sitt album ''In a Flesh Aquarium'' (som forøverig er et kjempealbum) til tross for sin sære sjanger.

 

Gidder ikke finne frem til en eventuell myspace side, men hva synes dere om bandet? Og er det noen som vet om debutten er like interessant som den andre plata? Må si jeg er mer eller mindre forelsket i dette bandet nå.

9223492[/snapback]

 

Bra album.

Etter min mening er desverre ikke debuten i nærheten av å være spennende.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om Nyhus har anbefalt bandet før her, men jeg tar sjansen på at han ikke har det. :p

 

Et band jeg har fått veldig dilla på er I Killed The Prom Queen. Navnet kan lure deg til å tro at dette er fjortis-wannabe-punk av værste sorten, men egentlig er det et Melodic Death Metal band av ypperste klasse!

 

Her en Tube link!

9228356[/snapback]

 

Dette falt i smak. Minna veldig om Amon Amarth på en måte :)

 

edit: Og ja, navnet høres ut som fjortis-wannabe-lovemetal-emopunk av værste sorten, så jeg ble litt skeptisk :p

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om Nyhus har anbefalt bandet før her, men jeg tar sjansen på at han ikke har det. :p

 

Et band jeg har fått veldig dilla på er I Killed The Prom Queen. Navnet kan lure deg til å tro at dette er fjortis-wannabe-punk av værste sorten, men egentlig er det et Melodic Death Metal band av ypperste klasse!

 

Her en Tube link!

9228356[/snapback]

 

Dette falt i smak. Minna veldig om Amon Amarth på en måte :)

 

edit: Og ja, navnet høres ut som fjortis-wannabe-lovemetal-emopunk av værste sorten, så jeg ble litt skeptisk :p

9228765[/snapback]

 

Hehe, bra det falt i smak! Jeg digger det hvertfall! :) Amon Amarth er også konge syn jeg forresten. ^^

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om Nyhus har anbefalt bandet før her, men jeg tar sjansen på at han ikke har det. :p

 

Et band jeg har fått veldig dilla på er I Killed The Prom Queen. Navnet kan lure deg til å tro at dette er fjortis-wannabe-punk av værste sorten, men egentlig er det et Melodic Death Metal band av ypperste klasse!

 

Her en Tube link!

9228356[/snapback]

 

Dette falt i smak. Minna veldig om Amon Amarth på en måte :)

 

edit: Og ja, navnet høres ut som fjortis-wannabe-lovemetal-emopunk av værste sorten, så jeg ble litt skeptisk :p

9228765[/snapback]

 

Hehe, bra det falt i smak! Jeg digger det hvertfall! :) Amon Amarth er også konge syn jeg forresten. ^^

9228991[/snapback]

 

Ja, hører på With Oden On Our Side i skrivende stund. Du bør kanskje også sjekke ut Nile. Death metal av høy klasse :thumbup:

Lenke til kommentar
Amon Amarth er døøds fett! :D

 

BLIR

IKKE MER MANN ENN DET!

9229267[/snapback]

 

Å fy farsken. Gorija var dødsfett. Albumguide skal leses nå! :dribble:

 

edit: Ser på videoer på youtube med Gojira nå. Jeg veit hva jeg skal spørre etter på butikken. Beste daumetallen jeg har hørt på lange stunder as! :dribble:

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar

Rart, en ûber-kristen soul salme blir spilt når jeg går inn.

"Our god is an awesome god, he rains from heaven and above..." <-- Den type ting.

 

EDIT: Men den er kun der i Internet Explorer. Den kommer ikke frem i Opera.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gled dere...Epica - Divine Conspiracy er sykt, sykt, sykt bra dere....

Gåsehud og stå pels, Svulstig og mektig. Kreativt og variert. Epica har skiftet spor fra Goth til symphonic Metal. Og det merkes. Dette albumet er et av årets beste.

 

img

 

Teasers: http://www.myspace.com/epica

9228205[/snapback]

Ååhh! Det skal kjøpes så fort det kommer ut :wee: Epica er fantastisk.

 

Jeg vet ikke om Nyhus har anbefalt bandet før her, men jeg tar sjansen på at han ikke har det. :p

 

Et band jeg har fått veldig dilla på er I Killed The Prom Queen. Navnet kan lure deg til å tro at dette er fjortis-wannabe-punk av værste sorten, men egentlig er det et Melodic Death Metal band av ypperste klasse!

 

Her en Tube link!

9228356[/snapback]

Har du hørt Nightrage? Også veldig bra melodeath.

 

Slenger med et par perler av Amon Amarth mens man er igang!

Amon Amarth - Death in Fire

Amon Amarth - Fate of Norns

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar

Jeg kom over det nye albumet til Pain her forleden. Ble kjøpt på flekken. "Save your Prayers" kan minne litt om Marilyn Manson da, noe jeg ikke likte helt. Ellers var det mye bra på cden. Pain er og blir en legende innen min musikksmak. Etter å ha hørt "Same old song" ble jeg helt forelska.

 

Må også henge meg på Amon Amarth. Deiligste musikken jeg har hørt på _lenge!_

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...