Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Arch Enemy's "Rise of the Tyrant" har leket ut på nettet i en litt crappy versjon. Noen som har meninger om det nye albumet? Selv vil jeg vente med å dømme det til jeg har hørt en skikkelig versjon av det, men må si det høres utrolig flott ut! Introlåta og "I will live again" er høydare hittil!

9298694[/snapback]

 

Venter jeg også, promoer med voiceovers er ikke akkurat en nytelse. Men har lest en haug med skryt allerede, så det lover bra...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare et riktig svar på ditt spørsmål. "Now Diabolical" :w00t: 

Now Diabolical er et suverent album som difinitift er blant dette århundrets beste BMalbum. Nyt...

9298665[/snapback]

jeg synes også dette er et godt album(satyricons beste - nei, jeg veit, jeg er ikke tr00), men et av århundrets beste er blasfemisk å si.

Lenke til kommentar
Deg ja. Jo det er en digg skive det, men århundrets... hmmm..

 

Da har jeg misforstått totalt. Trodde du var fullt og helt blackmetalkindofguy. Hvilken kind of guy er du egentlig da?

9298957[/snapback]

Jeg er ganske allround. Går egentlig mest i Death Metal for tiden, men det varierer fra vanlig heavy metal, til thrash, til speed, til death, til black, til doom, til grindcore, til metalcore osv.

 

Men jeg tror egentlig black er det jeg hører minst på. Har ikke helt fått smaken på det de siste årene. Var langt mer blackmetalguy før.

Lenke til kommentar

Jeg har også omfavnet flere genre enn bare en. Før satt jeg bare på gutterommet og hørte på Darkthrone og satyricon og Emperor. Så fant jeg en hel verden av annen type metal, nå er jeg ganske altetende, men takler ikke gurgle-deathmetal vokal. Det blir bare plagsomt syns jeg.

 

Jeg digger alt fra tysk power metal til Iron Maiden og metallica og noe nyere svartmetall (1349, keep of kalessin f.eks.). Har til og med et par gamle Korn-skiver, Clawfinger og slikt.

 

Syns det er trist å begrense seg til en enkelt genre og rope og skrike at alt annet er "homomusikk". For det er jo egentlig bare man selv man lurer, ingen bryr seg egentlig hvilken musikksmak DU har. Og hvertfall ikke her på et forum.

Lenke til kommentar

Jeg har også omfavnet flere genre enn bare en. Før satt jeg bare på gutterommet og hørte på Darkthrone og satyricon og Emperor. Så fant jeg en hel verden av annen type metal, nå er jeg ganske altetende, men takler ikke gurgle-deathmetal vokal. Det blir bare plagsomt syns jeg.

 

Jeg digger alt fra tysk power metal til Iron Maiden og metallica og noe nyere svartmetall (1349, keep of kalessin f.eks.). Har til og med et par gamle Korn-skiver, Clawfinger og slikt.

 

Syns det er trist å begrense seg til en enkelt genre og rope og skrike at alt annet er "homomusikk". For det er jo egentlig bare man selv man lurer, ingen bryr seg egentlig hvilken musikksmak DU har. Og hvertfall ikke her på et forum.

Lenke til kommentar

Hører mye på avant garde-, thrash-, black-, heavy-, folk-, prog- og symfonisk metal. Men jeg takler ikke nu-metal(hei nesten alle nye amerikanske metal-band) og klisjé-aktige power metal-band som synger om dragen han drepte med sverdet sitt som er like sterkt som lyset i hjertet sitt, hvor alle i gruppa har hår nedenfor røven og hver sang har en show off-solo.

Lenke til kommentar
Hører mye på avant garde-, thrash-, black-, heavy-, folk-, prog- og symfonisk metal. Men jeg takler ikke nu-metal(hei nesten alle nye amerikanske metal-band) og klisjé-aktige power metal-band som synger om dragen han drepte med sverdet sitt som er like sterkt som lyset i hjertet sitt, hvor alle i gruppa har hår nedenfor røven og hver sang har en show off-solo.

9301234[/snapback]

 

*Host*Dragonforce*host* :p

Lenke til kommentar

Når jeg sier at Now Diabolical er århunderts beste BMplate, betyr vell det at det er den beste fra og med 2000.(skulle jeg tro) Å si at den er den beste de siste 100 årene er nok blasfemisk, men det sa jeg altså ikke. ;)

Endret av PiratKamerat
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...