Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Blir HitS på meg likevel folkens. Ikke dårlig. Jeg og en hau andre ble dimma første dagen.

9274605[/snapback]

 

Haha dimma? Er du pasifist? Jeg skulle så gjerne vært der, for et satans program de har!

9274881[/snapback]

Ikke pasifist. De spurte "har du lyst å tilbringe 12måneder i bardufoss nå" og jeg svarte "ikke for øyeblikket", så ble jeg sendt til dimmingskontoret. De hadde vist nok av bedre motiverte folk enn hva jeg var.

 

edit:

Holy Diver har aldri vært bedre!

 

KSE spiller Holy Diver

9280153[/snapback]

 

Blæh! Dette er som å stæsje opp Mozart eller Beethoven. Blodsløkket å prøve å modernisere en klassiker på denne måten med brølevokal og nestenlike rifferaffe. 0 av 100. Dessuten stinka videoen.

Lenke til kommentar
Da har jeg endelig fått smaken for Megadeth. Skjedde da jeg fikk "play for blood" tilsendt av ei venninne her på forumet. Ufattelig fet låt. Alene grunn i at den nye skiva skal bestilles.

9207779[/snapback]

Hørt In my darkest Hour, da? Den feteste av de gamle låtene (nesten). Feteste riffinga i galaksen. Og deilig temposkifte rundt 3:30

9207786[/snapback]

 

Og for å ikke glemme selve gromlåta til Megadeth: Holy Wars. Dette var den ene sangen jeg lærte meg å spille på gitar:

 

http://youtube.com/watch?v=-YczYC2yHTM

Lenke til kommentar
Da har jeg endelig fått smaken for Megadeth. Skjedde da jeg fikk "play for blood" tilsendt av ei venninne her på forumet. Ufattelig fet låt. Alene grunn i at den nye skiva skal bestilles.

9207779[/snapback]

 

 

Hørt In my darkest Hour, da? Den feteste av de gamle låtene (nesten). Feteste riffinga i galaksen. Og deilig temposkifte rundt 3:30

 

9207786[/snapback]

 

Og for å ikke glemme selve gromlåta til Megadeth: Holy Wars. Dette var den ene snagen jeg lærte meg å spille på gitar:

 

http://youtube.com/watch?v=-YczYC2yHTM

Lenke til kommentar

Hva som er black, death, thrash, viking, kurder eller narkolanger metal interesserer meg ikke så veldig mye lenger. Det er uansett nok av folk på diverse forum som mer enn gjerne diskuterer kategoritilhørighet til tastaturet tar fyr...

 

Jeg hører på musikk JEG syns er fett, be it Cradle of Filth eller Iron Maiden eller Metal Church. Ikke hva andre syns er "riktig" å høre på.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hva som er black, death, thrash, viking, kurder eller narkolanger metal interesserer meg ikke så veldig mye lenger. Det er uansett nok av folk på diverse forum som mer enn gjerne diskuterer kategoritilhørighet til tastaturet tar fyr...

 

Jeg hører på musikk JEG syns er fett, be it Cradle of Filth eller Iron Maiden eller Metal Church. Ikke hva andre syns er "riktig" å høre på.

9313417[/snapback]

 

Word!

 

Som deg har jeg også en ganske bred musikksmak innenfor metal. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...