Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åhh, jeg var på Wacken og hørte Sodom for første gang. Det var sannelig på tide! Har begynt å høre mye på det nå, skal få tak i Destruction også. Mange som har hørt Sodom her? Napalm in the morning!

9267933[/snapback]

 

Sodom, Destruction og Kreator er alle gode Thrashband.

 

Sjekk også ut det norske bandet Audiopain :)

Lenke til kommentar

Digger du 80-talls thrash-stilen, kjør på med de første platene til Metal Church også. Helt fantastisk fet thrash og en vanvittig bra vokalist. Han har en high-pitch melodisk vokal MED growl på, slik det skal være. Låter som Ton of Bricks er bare kanon.

 

Fant et par OK videos på youtube, klassikeren Metal Church (signaturlåt). Fantastisk riffing.

 

 

Også Ton of Bricks fra 1991 (ikke særlig bra liveopptak)

http://youtube.com/watch?v=BjoZwEOgVhs

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Digger du 80-talls thrash-stilen, kjør på med de første platene til Metal Church...

*snip*

Ei spesiell begynner-plate du vil anbefale?

 

UPDATE:

Eg kjøper førsteplata. =)

 

UPDATE2:

Kvifor i HELSIKE har eg ikkje vore oppmerksam på dette bandet før? Riffa eig jo alt på jord.

Endret av huf
Lenke til kommentar
Digger du 80-talls thrash-stilen, kjør på med de første platene til Metal Church...

*snip*

Ei spesiell begynner-plate du vil anbefale?

 

UPDATE:

Eg kjøper førsteplata. =)

 

UPDATE2:

Kvifor i HELSIKE har eg ikkje vore oppmerksam på dette bandet før? Riffa eig jo alt på jord.

9273292[/snapback]

 

Hehe, det er inn i helvete rått ja. De skiftet vokalist etter de 2 første platene til en som ligner veldig. Den første skiva med den nye vokalisten heter Blessings in the Dark og er også veldig bra, han har mere melodiøs stemme men også den rå growlinga på toppen.

 

Skaff liveplata Live fra 1986 (tror den ble gitt ut på slutten av 90-tallet), der er bare klassikere med den første og beste vokalisten. Sinnssyk plate.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...