Gå til innhold

Haxing public .

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Blir dere anglaget for cheat public når dere haxer?

Papirmappet aka nuke blir jeg konstant anklaget for wh.

Noen av adminene orker ikke høre på meg og kicker/banner meg.

Blir så sint når jeg hører en spiller som kommer springene som et tog på andre siden av vegge. Seff haxer jeg han. Og de hyler "wh wh wh" :no:

Hvordan er det med dere og anklaging for cheat?

Endret av eXploid
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rare servere du spiller på da :p

nei. og det er rett og slett fordi jeg ikke kan "haxe" :D

Skrevet

Hva i all verden mener du med "haxer"? Mener du å skyte han, ta han, knuse han, eller bare kort summert drepe han?

Hvis ja, så har det nok skjedd med oss alle. I mine dager med CS så gikk jeg videre til en annen server om jeg ble beskyldt for cheat. Om de er så dårlige at de ikke ser "talent", men heller kicker deg så får de være uten meg hvertfall.

Hvis nei, og det som ordet hax gir meg assosiasjoner med, altså at du cheater så får du bare ha det så godt!

Skrevet

Å "haxe" menes å ta folk igjennom vegger. Helt tilfelldig.

Jeg har blitt kasta ut av noen servere.

F.eks en gang på train når jeg hadde deagle som CT løp ut link og skjøt 2 skudd mot veggen ved der Terror kommer ut til midt,

2 HS, det likte ikke adminen. Rett ut.

Skrevet

En av grunnene til at jeg nesten slutta med å spille CS.

Nemmelig alle disse som skriker "Omg plz gull mer da, noob!!1111"

Særlig gjelder dette de som ligger godt ann på servern, som ikke tåler å bli drept av andre. Og whiner så fort det er noe...

Blir så UTROLIG forbanna av sånt.

Mitt råd: Finn deg en annen server, enkelt å greit.

Skrevet
Blir annklaget for cheat hele tiden jeg. Tar det som regel som kompliment :wee:

Når det er vanlige spiller er det greit. Bryr meg ikke så mye om det.

Men at du skal bli bannet pga du har flax/er god er bare teit. :thumbdown:

Skrevet (endret)

nja, det hender... hvis jeg tar noen som ligger høyt oppe 2-3 ganger på rad, begynner de å hyle å skrike "hacker, impossible" å slikt... en gang var det til og med noen som trodde jeg hacka siden jeg tok 124 dmg med to skudd med ak fra 20m, uten å treffe hodet :nei:

**edit: leif

Endret av uberhunter
Skrevet
en gang var det til og med noen som trodde jeg hacka siden jeg tok 124 dmg med to skudd med ak fra 20m, uten å treffe hodet :nei:

Vet.

Noen ganger kan man bli truffet i hode, selv om det ikke ser ut som det.

Skrevet

Bah.

Var akkurat ikke på Catch-gamer #1.

Så kommer det seff en tulling som sier at jeg er med i cheater clan bare pga vi ikke var med i cb. Han mente at alle cpl og seriøst claner var regga i cb. Og at jeg hadde alt for god stats(29-3 elns) for at jeg ikke kunne være med i cb.

Det er public ffs!!

Alle kan da få høy stats der?

Bare og lame max :p

Skrevet

Tungvint det da. Synd at enkelte miljøer har blitt sånn.

Begynner å se det i BF også. Utrolig rart siden cheats ikke er så kjent der (takk og lov for det).

Sorry for mixen forresten. Får ikke med meg alle ordene ;)

Skrevet
En av grunnene til at jeg nesten slutta med å spille CS.

Nemmelig alle disse som skriker "Omg plz gull mer da, noob!!1111"

Særlig gjelder dette de som ligger godt ann på servern, som ikke tåler å bli drept av andre. Og whiner så fort det er noe...

Blir så UTROLIG forbanna av sånt.

Mitt råd: Finn deg en annen server, enkelt å greit.

Da finner du deg en klan og slutter å henge på BadAss da?

Synes bare det er kult å bli beskyldt for cheat jeg. :] Er ikke vits i å henge på servere med mongoadmins uansett?

Skrevet

Papirmappet aka nuke blir jeg konstant anklaget for wh.

Noen av adminene orker ikke høre på meg og kicker/banner meg.

Blir så sint når jeg hører en spiller som kommer springene som et tog på andre siden av vegge. Seff haxer jeg han. Og de hyler "wh wh wh" :no:

Hvordan er det med dere og anklaging for cheat?

Sånn er det å være 1337 :devil::roll:

Skrevet

jeg har blitt anklagd for wh ganske mange ganger ja..

heldigvis pa de serverne jeg henger mest pa(waz, gamingorb og singsing), er det aldri slike anklager.

blir nesten lei meg, for eksempel spilte pa hoppehs wc3, og de usynlige human folka likte og campe ganske mye.

men jeg sa dem ganske mye, og de anklager meg for wh.

men altsa, her har jeg 33 - 9 ellerno, og tenker "ah er sa digg a gjore det bra, de andre syntes jeg er god etc", en god folelse, sa sier alle, "ja du wher, ekke no rart du gjor det bra". en grusom folelse :p

Skrevet

Så å "haxe" betyr å ta noen gjennom veggene? Det må være den tåpeligste skildringen av et ord jeg noensinne har sett. Å "haxe" var vel opprinnelig ment som at noen juksa, der av "hax", som er 1337-1ing0 for "hacks". Når noen sa "OMFG! Han haxa meg gjennom veggen", så var det rett og slett at han brukte cheat, slik at han tok deg gjennom veggen.

Skrevet
Så å "haxe" betyr å ta noen gjennom veggene? Det må være den tåpeligste skildringen av et ord jeg noensinne har sett. Å "haxe" var vel opprinnelig ment som at noen juksa, der av "hax", som er 1337-1ing0 for "hacks". Når noen sa "OMFG! Han haxa meg gjennom veggen", så var det rett og slett at han brukte cheat, slik at han tok deg gjennom veggen.

Kommer fra når du blir drept gjenomm veggen så skriker du på vt: "Fy faen. Hax!!"

Siden det er blitt mer og mer skyting gjenomm veggen, og det er vanskelig og se forskjell på wallhack og skill, så er alt plutselig blitt "haxing"

:wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...