Gå til innhold

Burde hardware.no vurdere andre design?


Burde hardware.no vurdere andre design?  

434 stemmer

  1. 1. Burde hardware.no vurdere andre design?

    • [url=http://www.paradoxia.org/hwno/]Polecat[/url] sitt forslag
      203
    • [url=http://home.c2i.net/roneid/hw/flipper.jpg]Marvil[/url] sitt forslag
      86
    • [url=http://webfreak.no/hw.no-enzostyle/images/layout4.png]cfenzo[/url] sitt forslag
      14
    • Beholde det nåværende designet
      6
    • Bytte til det gammle designet
      74


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel som HW.no moderatorene flere ganger har bevist for oss så er ikke HW.no i nærheten til å bli kalt en halvdemokratisk side. Money talks, members walk.

Unødvendig drittslenging...

Hva, dette er ikke et demokrati. Og jeg tror ikke at om HW.no hadde vært mer/ eller mindre demokratisk at det hadde vært bedre/ dårligere. Men jeg mener at HW.no har forandret seg fra å bi drevet på grunnlag av noen enkeltpersoners enasjemang, til profitt. Og det er en grense der profitt og medlemer koliderer. Mente det ikke som drittslenging såfall.

Lenke til kommentar
Hva, dette er ikke et demokrati. Og jeg tror ikke at om HW.no hadde vært mer/ eller mindre demokratisk at det hadde vært bedre/ dårligere. Men jeg mener at HW.no har forandret seg fra å bi drevet på grunnlag av noen enkeltpersoners enasjemang, til profitt. Og det er en grense der profitt og medlemer koliderer. Mente det ikke som drittslenging såfall.

Selvfølgelig er det ikke et demokrati, det er et internett forum. Det var bare måten du ordla deg på som jeg fant negativ og unødvendig... Det du skriver i dette innlegget er jo helt ok.

Lenke til kommentar

Syns Polecat sitt forslag vinner overlegent. Sorry Marvin. Forslaget ditt var bra, men akk så kjedelig. Når det er sagt så har jeg ingen rett til å kritisere noen når det gjelder webdesign. Bare ta en titt på hjemmesiden min så skjønner dere hva jeg mener :p

 

Frontpage? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Som sagt. Polecat sitt design er jo i og for seg en slags upgrade/shining av det nye hw.no designet.

 

Det bygger på samme struktur, har plass til alle reklamene, men ser rett og slett mye tøffere ut.

 

En klar vinner spør dere meg, og vil gjøre hw.no sin forside enda litt greiere enn det den er nå. Og det håper jeg mlrwirak er enig i :)

Lenke til kommentar

hw.no trenger ett bra design :laugh:

 

det er ikke mulig at frivillige lager designet, altså koder det.

og så godkjenner/forkaster eventuellt en representant på området, fra hw.no, det hele og

gjør det til ett av mange valgalternativer, som brukerne selv kan velge?

 

litt lang setning. altfor lang natt.

Lenke til kommentar
Som sagt. Polecat sitt design er jo i og for seg en slags upgrade/shining av det nye hw.no designet.

 

Det bygger på samme struktur, har plass til alle reklamene, men ser rett og slett mye tøffere ut.

 

En klar vinner spør dere meg, og vil gjøre hw.no sin forside enda litt greiere enn det den er nå. Og det håper jeg mlrwirak er enig i :)

Meget enig :yes:

Lenke til kommentar

PoleCat får uten tvil min stemme!

 

Marvil sitt kan bli for kjedelig i lengden.

 

cfenzo sitt er bra, men PoleCat sitt er bedre.

 

lokaltoget...ja.... :roll:

 

Det nåværende designet liker jeg IKKE. Det ser billigt ut, og litt jalla. Også rotete.

 

Det gammle designet vi hadde er jo en klassiker! Men jeg syntes at det er på tide at vi får nytt design på hovedsiden ;)

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...