Gå til innhold

Burde hardware.no vurdere andre design?


Burde hardware.no vurdere andre design?  

434 stemmer

  1. 1. Burde hardware.no vurdere andre design?

    • [url=http://www.paradoxia.org/hwno/]Polecat[/url] sitt forslag
      203
    • [url=http://home.c2i.net/roneid/hw/flipper.jpg]Marvil[/url] sitt forslag
      86
    • [url=http://webfreak.no/hw.no-enzostyle/images/layout4.png]cfenzo[/url] sitt forslag
      14
    • Beholde det nåværende designet
      6
    • Bytte til det gammle designet
      74


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva synes du om mine forslag da, et av de er det samme som BeachDumb sitt, og ha den lin-linja under reklamen istedet for over, pluss større HW logo, den synes jeg får alt for stor plass i "ramma" si..

 

*edit*

så nettopp i signaturen din at du ikke vil at folk skal stjele fra siden di, det gjør vel ikke noe om jeg graverer noe av det jeg finner der?

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar
hva synes du om mine forslag da, et av de er det samme som BeachDumb sitt, og ha den lin-linja under reklamen istedet for over, pluss større HW logo, den synes jeg får alt for stor plass i "ramma" si.

For meg er vel egentlig alle forslagene, utenom det som "uthever" siden, bedre enn mine egne.

 

*edit*

så nettopp i signaturen din at du ikke vil at folk skal stjele fra siden di, det gjør vel ikke noe om jeg graverer noe av det jeg finner der?

Man må ta sine "forhåndsregler" når man blir plagiert 1 gang i måneden (elns). Beste hadde vel egentlig vært å fjerne hele linken i signaturen fra dette forumet.

Lenke til kommentar

the coolkid: det du gjør er ikke plagiering, da du gir polecat kredit for det han har gjort, og sier selv at du bare kommer med andre forslag på samme design.

 

å plagiere er å gjøre nettopp det du gjorde, bare IKKE si ifra om at polecat har originalene..og ta kredit for det selv.

Lenke til kommentar

jeg har aldri tatt credit for noe selv, untatt selve graveringen.. (har nå gravert enten 5 eller 6 ganger og synes det er morsomt) jeg har nemlig ikke fantasi til å komme på/tegne noe som kunne være fint å gravere...

uansett ser det ut til at det bare blir enda en gravering på speilet mitt..

så jeg håper det går greit, men jeg skal vente på et svar ifra polecat :yes:

Lenke til kommentar

ser ikke ut som det skjer noe. trodde ikke hw.no var så kjipe. :no:

bedre design = flere "kunder" hva er vitsen me då ha Produktguide?

 

Jeg sliter med å finne prsiguiden. altså Prisguiden = mye bedre enn "produktguiden" selv om produktguiden høres bedre ut.

 

 

EDIT av moderator - Fjernet en stor mengde unødvendige smileys og spørsmålstegn. Det må da være mulig å uttrykke seg skriftlig uten overdreven bruk av dette?

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

En bør kanskje brøve å sette fingern på hva man liker eller ikke liker ved de forskjellige design forslagene. Det er fullstendig ubrukelig med 100 poster med "jeg liker det", "jeg liker ikke det", "jeg liker ingen av delene:(". :)

 

For min del er det noe med fargene og de svake bakgrunnsbildene som virker lite tiltalende (på det nåværende designet). Det skaper for mye støy rundt den lille teksten. Er også enig i at prisguiden høres bedre ut en produktguiden. Sleit ræva av meg for å finne den her en dag :D Men nå er det egentlig ikke så farlig lengre for min del iallfall :)

 

Edit: En ting jeg kom på nå.. Noen av smilemunnene her på forumet har ikke gjennomsiktig bakgrunn og det ser litt rart ut. Tips til forbedringer ;)

Endret av astrox
Lenke til kommentar
Kan ikke verktøyslinjen gå under reklamen? Det hadde vært så mye bedre, og når dere først holder på så kan dere godt sløyfe i fokus siden den bare er i veien.

En av de irriterende tingene med det nye designet.

 

For å gjøre innlegget mitt bedre med hensyn til Astrox :p

 

Jeg liker godt den I fikus greia.

Men for meg er det egentelgi samma F... bare dere blir kvitt den popup reklamen som irriterer meg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...