Gå til innhold

Burde hardware.no vurdere andre design?


Burde hardware.no vurdere andre design?  

434 stemmer

  1. 1. Burde hardware.no vurdere andre design?

    • [url=http://www.paradoxia.org/hwno/]Polecat[/url] sitt forslag
      203
    • [url=http://home.c2i.net/roneid/hw/flipper.jpg]Marvil[/url] sitt forslag
      86
    • [url=http://webfreak.no/hw.no-enzostyle/images/layout4.png]cfenzo[/url] sitt forslag
      14
    • Beholde det nåværende designet
      6
    • Bytte til det gammle designet
      74


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg fått kunne stemme om igjen, så ville det blitt PoleCats utkast denne gangen. :)

Jeg ville ha gjort noen små-endring, for å få noe av innholdet litt lenger opp.

F.eks.

- Øverst på siden over navigasjons-baren, det lyse-blå feltet kunne enten blitt fjernet helt eller forminsket for å løfte hele siden litt opp. (men ikke å la linkene være så tett opp til kanten som den er nå på hw.no)

- Siste fra forum kan løftest en eller to linjer lenger opp. Plassen kan taes fra luften rundt annonsen over den.

 

Ville PoleCats forslag mot all formodning, bli brukt, så må han gjøre den om igjen uansett. (Da tenker jeg på grafikken PoleCat brukte som basis kunne vært høgere kvalitet. f.eks logoen)

Lenke til kommentar

Marvils design er genialt.... Om hardware.no hadde vært en side for barnetv-avdelinga i NRK. ..

:nei:

 

Seriøst, om hw velger det har de seriøst bæsja tykt på leggen, designet vil totalt ødelegge alt som heter profesjonalisme ved hw.no. Selvfølgelig 'liker' du det, det ser greit ut for en litt halv-proff produktfremvisnings-side laget av sjefens sønn. HW.no må se proff ut, og samtidig være grei og oversiktlig.

 

(Stemte cfzno, eller hva søren, men Polecat er desidert best :thumbup: )

Lenke til kommentar

Hm, mulig jeg har misforstått eller oversett noe nå, men er det mulig at HW bytter til noen av forslagene, eller er det dødfødt arbeid..?

 

@eXZire; Bra sammenligning, holder høyt nivå.. :thumbup:

Har ikke satsa så mye på proft utseende av siden, la mer mekt på oversiktlighet og å få frem det som skal komme frem. Om jeg har klart det, kan andre avgjøre..

 

Det finnes selvsagt forbedringspotensiale i de designene som er blitt foreslått her, masse positive løsninger på ting..

 

Uansett, ikke så bra tid å ha slike "konkurranser" på.. :blush: Eksamen resten av uka, så reiser jeg til utlandet på fredag.. Kommer vel ikke igjen før i slutten av måneden..

 

Om noen hadde hatt kontruktive forslag til ting som kan endres (vertfall på mitt), så hadde det vert koslig..:)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

off topic:

har det blitt gjort noe med designet på forumet sånn plutselig? har oppløsning på 1280*1024 og bildet for ikke plass på skjermen :wallbash: JÆ***G irriterende :wallbash: var da ikke sånn før helgen?

 

edit: må bla til høyre og venstre uansett om det er i en tråd uten bilder, er liskom ingen ting som tilsier at jeg må bla høyre/venstre på denne siden for å få lest alt

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

PoleCat sitt html bidrag hjelper til å vise hvordan siden vil bli "irl".

Nærmest perfekt ville nok jeg sagt, men det skal nok mye mer enn 90%

av forumbrukerne til før de skifter deres "fantastiske nye design"

 

Hadde vært fint om en fra Hardware.no kunne konkret sagt JA eller NEI til om de vil bytte design, hvis et godt kommer opp (det har det allerede gjort fra første utkast), slik at de ikke sitter her og designer noe "verdiløst"..

 

Isåfall får vi starte opp Harsewasser.no !

Lenke til kommentar

Jeg liker designet slik det er akkurat nå, veldig godt.

Den eneste endringen jeg kunne tenke meg er at bredden på innleggene i forumet blir mindre, slik at jeg slipper å scrolle sidelengs for å lese lange innlegg.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eller kanskje jeg skulle fått meg større skjerm...? :laugh::green:

Lenke til kommentar
off topic:

har det blitt gjort noe med designet på forumet sånn plutselig? har oppløsning på 1280*1024 og bildet for ikke plass på skjermen :wallbash: JÆ***G irriterende :wallbash: var da ikke sånn før helgen?

 

edit: må bla til høyre og venstre uansett om det er i en tråd uten bilder, er liskom ingen ting som tilsier at jeg må bla høyre/venstre på denne siden for å få lest alt

My point exactly :dontgetit:

 

Sinnsykt irriterende..... :mad:

Lenke til kommentar
Marvils design er genialt.... Om hardware.no hadde vært en side for barnetv-avdelinga i NRK. ..

:nei:

 

Seriøst, om hw velger det har de seriøst bæsja tykt på leggen, designet vil totalt ødelegge alt som heter profesjonalisme ved hw.no. Selvfølgelig 'liker' du det, det ser greit ut for en litt halv-proff produktfremvisnings-side laget av sjefens sønn. HW.no må se proff ut, og samtidig være grei og oversiktlig.

 

(Stemte cfzno, eller hva søren, men Polecat er desidert best :thumbup: )

Sier du at det ser profft ut nå? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Tror du bør nullstille den også for jeg mener jeg har stemt to ganger nå noe som jeg kom på først etter å ha stemt den andre gangen :roll:

Det skal ikke være mulig å stemme to ganger i pollen..?

Nettop ;)

 

Tenkte ikke over de før jeg hadde stemt for andre gang.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...