Gå til innhold

Burde hardware.no vurdere andre design?


Burde hardware.no vurdere andre design?  

434 stemmer

  1. 1. Burde hardware.no vurdere andre design?

    • [url=http://www.paradoxia.org/hwno/]Polecat[/url] sitt forslag
      203
    • [url=http://home.c2i.net/roneid/hw/flipper.jpg]Marvil[/url] sitt forslag
      86
    • [url=http://webfreak.no/hw.no-enzostyle/images/layout4.png]cfenzo[/url] sitt forslag
      14
    • Beholde det nåværende designet
      6
    • Bytte til det gammle designet
      74


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer for Marvil - mer ryddig og strukturert oppsett.........ikke så mange store, prangende og forstyrrende elementer.........går liksom an å lese siden med fokus på det du er der for å lese.........Blir liksom en "roligere" website..........

 

Polecat's forslag er for likt det nyeste oppsettet på hw.no, og det synes jeg er stygt - ser faktisk litt amatørmessig ut...........

Polecat's er dog bedre enn det nyeste hw.no - selv om det etter min mening bare er en "touch-up" av hw- sidene........

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Stemmer for Marvil - mer ryddig og strukturert oppsett.........ikke så mange store, prangende og forstyrrende elementer.........går liksom an å lese siden med fokus på det du er der for å lese.........Blir liksom en "roligere" website..........

 

Polecat's forslag er for likt det nyeste oppsettet på hw.no, og det synes jeg er stygt - ser faktisk litt amatørmessig ut...........

Polecat's er dog bedre enn det nyeste hw.no - selv om det etter min mening bare er en "touch-up" av hw- sidene........

må si meg enig her ja :yes:

Lenke til kommentar
Stemmer for Marvil - mer ryddig og strukturert oppsett.........ikke så mange store, prangende og forstyrrende elementer.........går liksom an å lese siden med fokus på det du er der for å lese.........Blir liksom en "roligere" website..........

 

Polecat's forslag er for likt det nyeste oppsettet på hw.no, og det synes jeg er stygt - ser faktisk litt amatørmessig ut...........

Polecat's er dog bedre enn det nyeste hw.no - selv om det etter min mening bare er en "touch-up" av hw- sidene........

må si meg enig her ja :yes:

Helt uenig. Det nåværende designet er ikke så dumt, og PoleCat's "touchup" er akkurat hva det trenger for å bli et bra design.

 

Et sånt trekolonners, midtstilt design som Marvil's hører ikke hjemme på en seriøs side som hw.no. Jeg synes det både er kjedelig og litt amatørmessig.

 

Du kan du jo se litt på reklameposisjoneringen til de to forslagene. PoleCat har plassert reklamene høyt oppe der de kommer til å havne, mens Marvil har plassert dem lenger nede, noe som blir penere, med som aldri komme til å bli virkelighet.

Lenke til kommentar

Derfor syns jeg at OM HW vil bytte, så kan de komme med konkrete ting som skal være med i det nye designet, om det skal være en refreshing av det nåværende, eller om det kan være nytenkende..

 

Nå blir det bare masse meninger fra folk som egentlig ikke har noe å si.. :)

Lenke til kommentar

ja har jeg stemt på polecat, jeg syntes det var best, men jeg synes fremdeles at den linja over reklamen kunne komme seg under reklamen..

HW logoen kunne sikkert ha blitt litt større også, den ser litt feilplassert ut der hvor den er så liten i den store plassen den har fått...

Lenke til kommentar
En liten digresjon: Jeg har ingen tilknyttning til hardware.no og dette jeg gjør her er etter ønske fra brukere og ikke forumstyret.

Jeg er en brukermoderator, en bruker som kan flytte poster og mere, men har ikke noen "makt" utover det en ren yttringsfrihet, bare så noen ikke skal missforstå meningen med pollen.

Ikke forvent dere for mye da, ville bare påpeke det.

 

Men skal være enig i at PoleCat sitt forslag er det beste av de nåværende, det ser akkurat slik sånn som man forestiller seg hw.no.

Men hvis "tha bosses" bestemmer seg for å bytte design, så håper jeg virkelig PoleCat sitt design blir tatt i bruk.

Men som noen sikkert har sagt tidligere, så må den grå bakgrunnen som PoleCat har i sitt design, bort. Jeg vet ikke med dere, men er det noe jeg hater, så er det å scrolle sidelengs.

 

edit: litt mer..

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Hei, vil bare si meg enig i at PoleCats forslag er det beste!

Bedre grafikk og fargebruk en nåværende.

 

Bare noen forslag som kanskje kan gi litt inpirasjon? Brainstorming på en måte..

 

Hva med å fjerne knappen til høyre med teksten: forum, artikler, produkter?

På den måten kan høyre kolonne krympes de 20-30 pix som trengs for å slippe scrollbar i 1024x800?

Da blir muligens avstanden fra annonsene og kolonnen siden like bred og venstre annonse like bred, slik at det hele blir mer symmetrisk.

se original og modifisert versjon av polecats forslag for illustrasjon

 

Har også ett forslag om å ramme inn toppen av siden i den samme grå bagrunnen som er på høyre og venstre side, slik at det ser ut som om hele forsiden er hevet litt opp fra bakgrunnen.

Ja, jeg vet den øverste linja som tidligere var blå, (som jeg har endret til grå som på høyre- og venstre-side) er elendig utformet.

Poenget er at folk skal skjønne hva jeg mener. Hvis noen syntes at ideen er god så kan det prøves å lage en mere proff versjon :p

 

Det kan også være en idé å prøve å sette menylinja under reklamen, slik som den var før.

 

For å sammenligne gå hit for samtlige forslag:

http://home.no/busmoen/hw.no/

 

Logoen er fin der den er, trenger ikke større. Da blir den veldig lik nåværende, som virker litt uproff med den store logoen.

 

Ellers stå på alle sammen, hvis vi kommer med flere idéer alle sammen, så kan det hende en designer blir inspirert og vil bruke idéen.

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
mye bra..

Inntrykket av siden ble best der ja.

Likte best HW0, den så mest ryddig og fin ut. Bra :thumbup:

Den knappen med forum, artikler, produkter synes jeg bør plasseres en annen plass. Kanskje på den blå linja under MSN banneret? Den er jo forresten overflødig. Man har jo linkene helt øverst på siden.

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Det enkleste er ofte det beste, derfor er min og SupremeXs favoritt

versjonen uten skygge på venstre side, uten søkeknappen med piler øverst til høyre.

Fjerning av søkeknapp fører til mindre høyrekolonne, mer kompatibel med 1024*800 oppløsning,

i tillegg blir det like mye luft fra sidene på både venstre og høyre annonse.

PoleCats originalforslag gjør at høyre annonsen får mer luft til kanten enn venstre pga stor høyrekolonne, men det kan jo fikses, feks på min måte..

 

Fare for at siden blir tynn for folk med 1280+ oppløsning..

Hva med en alternativ 4. kolonne som vanligvis er borte, men som kan legges til og konfigureres etter at man logger inn.. slik at man får hva man vil der?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...