Gå til innhold

Burde hardware.no vurdere andre design?


Burde hardware.no vurdere andre design?  

434 stemmer

  1. 1. Burde hardware.no vurdere andre design?

    • [url=http://www.paradoxia.org/hwno/]Polecat[/url] sitt forslag
      203
    • [url=http://home.c2i.net/roneid/hw/flipper.jpg]Marvil[/url] sitt forslag
      86
    • [url=http://webfreak.no/hw.no-enzostyle/images/layout4.png]cfenzo[/url] sitt forslag
      14
    • Beholde det nåværende designet
      6
    • Bytte til det gammle designet
      74


Anbefalte innlegg

Tok meg tid til å leke litt selv også på en ellers så kjedelig søndagskveld. :D

Ikke store forandringene, men...

--> Link

 

Forøvrig skjønner jeg meg ikke helt på dem som liker det nåværende, men hver har vel sin smak. Reklamen er nok uansett kommet for å bli.

 

Stemte på cfenzo forresten. ;)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

marvil sitt forslag så ut som et godt forslag, men jeg hadde følelsen av at jeg har "sett det før". Ikke at jeg kan nevne noen sider, men det var en gjenkjennelsesfaktor tilstede som gav en viss trygghetsfølelse.

 

En ting som er sikkert er at jeg ikke liker de store reklamebannerene, Marvil sitt forslag hadde plas til en lavere banner, noe som så bedre ut.

 

 

Jeg savner det gode gamle oransje designet jeg!

Lenke til kommentar
Tok meg tid til å leke litt selv også på en ellers så kjedelig søndagskveld. :D

Ikke store forandringene, men...

--> Link

:dribble:

 

(Selv om jeg forresten likte bedre dagens "Siste fra forumet" enn dine, og at du hadde brukt en for lys font på teksten da. Men bortsett fra det var dette genialt ;)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Tok meg tid til å leke litt selv også på en ellers så kjedelig søndagskveld. :D

Ikke store forandringene, men...

--> Link

 

Forøvrig skjønner jeg meg ikke helt på dem som liker det nåværende, men hver har vel sin smak. Reklamen er nok uansett kommet for å bli.

 

Stemte på cfenzo forresten. ;)

Definitly PoleCat isstt :yes::thumbup:

Lenke til kommentar
Tok meg tid til å leke litt selv også på en ellers så kjedelig søndagskveld. :D

Ikke store forandringene, men...

--> Link

 

Forøvrig skjønner jeg meg ikke helt på dem som liker det nåværende, men hver har vel sin smak. Reklamen er nok uansett kommet for å bli.

 

Stemte på cfenzo forresten. ;)

Helt klart beste hittil! Vi begynner å nærme oss noe her...de første var ikke gode nok!

Lenke til kommentar

Syns PoleCat sitt forslag var best jeg!

Bare det og slippe den store reklame banneren midt på siden gjør jo siden 10 ganger bedre da men :)

Syns det nye nåværende designet ser litt jalla ut med den store hw logoen og de bildene i bakgrunnen var bare distraherende.

Stemte foresten og gå tilbake til det gamle hw designet.

Why change it, if it isn't broken?

Lenke til kommentar

Marvil og PoleCat sine forslag var definitivt mye mer behagelige enn cfenzo sitt....

 

Ser cfenzo sitt forslag er oppe på sidene nå, men jeg mener at det bør skiftes ut med marvil eller PoleCats forslag ganske enkelt fordi de er mye "lettere" å se på.....

 

Jeg blir rett og slett litt sliten av å se på cfenzo sitt......

 

No offence cfenzo, bra forslag.....

 

Det er i alle fall min mening. :yes:

 

Edit: Fant akuratt ut hvorfor jeg blir sliten av å se på det. For mange farger!

 

Dersom det legges inn en slags lysblå bak nyhetene blir det saker.

:D

Endret av Jon A. Feet
Lenke til kommentar
Tok meg tid til å leke litt selv også på en ellers så kjedelig søndagskveld. :D

Ikke store forandringene, men...

--> Link

Likte det utseende veldig godt. Med en gang jeg åpnet bilde, var det "ja, det var stilig"...men etter en liten stund har det blitt mer "tja". Burde ikke ha så lys font på teksten. Det er noe annet også, men jeg klarer ikke å sette fingen på det.

 

Gjør noen småpuss til, så tror jeg du har det ;)

 

Edit: Nyhetssakene blir litt diskrè i dette designet, jeg tror at du burde gjøre noe slik at de kommer mer frem! :yes: (Kan godt ha noe med at du brukte så lys font på teksten)

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Det blir vel litt urettferdig for de som kommer med nye design etter hvert... Hva med å faktisk lage en "konkurranse", med eller uten premie, der man får en frist til å levere sitt utkast. Etter dette blir det laget en avstemning.

 

Hvis ønskelig, trenger ikke ledelsen å garantere for at forslaget blir brukt. Uansett får hvertfall brukerne mulighet til å si sin mening!

Lenke til kommentar

Helt enig med cecolon..

Ledelsen i hw.no var ute og 'forhørte seg litt' i wds-delen før det nye designet ble utforma, men da var interessen laber (mye kanskje pga. lite tid?)

 

Men det virker jo som om det er flere av oss som henger der som har lyst til å delta nå.. ?

 

btw: PoleCat: zehr gut!!! :thumbs: (du får min stemme...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...