Gå til innhold

Nytt design på hw.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte det gamle mye bedre..

Hvis det ikke skjer noe drastisk, så vil jeg nok trolig

ikke bruke forsiden mer (Som jeg får høre fra mange andre også).

 

Alt skal bli så veldig STORT nå.

 

*vurdere å sende briller til hw.no akkurat som AMD sender ut Rescue Kits, så kanskje de forminsker det litt*

I second that.

 

:yucky:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Designet skal jeg nok takle, det tar bare litt tid å bli vandt til. Men komplett.nos fancy reklame, var hinsides irriterende. Klarer knapt å lese artiklene, og da er veien til ad-blocker kort.

Lenke til kommentar

Designet er ok, desverre (kanskje ikke for de som selger), mer plassert på de stedene du setter øynene først, og nettverket er "borte" på venstresiden, der det ikek skjer noe spennede uansett, sånn sett liker jeg det ikke, blir mer flytting av blikk og mus, men selve den visuelle delen av siden (uten de veldig iøyenfallende reklamene) er bedre.

 

AtW

Lenke til kommentar

Dette er på forumet, et par småting bare: mitt screenshot

 

Det er noe galt med "navigasjonssystemet" øverst, og jeg får ørsmå mentale forstyrrelser når det står "feil på siden" i statusbaren (det gjør ikke det på screenshottet, men det gjorde det når siden var ferdig å laste eller hva den nå rev med. Se ikonet jeg har ringet rundt.)

Lenke til kommentar
haha :laugh:. Mangen som var negativ til dette ja.

Ja, men det er vel flest som er positive, og det er vi glade for. Ved en hver endring av design vil det være en del som ikke liker det nye, hvorav mange likevel liker det etter litt tilvenning. Så vi er egentlig ganske fornøyd med responsen! :)

Lenke til kommentar

Designet er bra, uvant, men om noen måneder kommer vi til å synes det gamle var kjipt og stygt.

Men: Jeg synes det er dumt at jeg får horisontal scrollbar nederst når jeg ikke kjører maksimert browser. Skjermen min takler ikke mer enn 1024x768, og jeg har vent meg til å ikke ha maksimerte vinduer, kjipt å måtte slutte med det (er allergisk mot horisontal scroll;) For min del ville det løst seg hvis dere enten bytta til dynamisk bredde, eller satte den til fixed på 1000 elns.. Er ikke så mye som skal til..

 

En annen sak er at jeg synes dere bør (og muliggens skal, er ikke sikker på lover og regler) skille bedre mellom reklame og redaksjonelt stoff. Det tok litt for lang tid før jeg skjønte at blekkpatron-bildet ikke tilhørte en artikkel.

Lenke til kommentar
Dette er på forumet, et par småting bare: mitt screenshot

 

Det er noe galt med "navigasjonssystemet" øverst, og jeg får ørsmå mentale forstyrrelser når det står "feil på siden" i statusbaren (det gjør ikke det på screenshottet, men det gjorde det når siden var ferdig å laste eller hva den nå rev med. Se ikonet jeg har ringet rundt.)

Hit refresh ;)

 

Forresten - er det mulig å få BOLD på teksten under logoen slik som i forumet?

Lenke til kommentar
Dette er på forumet, et par småting bare: mitt screenshot

 

Det er noe galt med "navigasjonssystemet" øverst, og jeg får ørsmå mentale forstyrrelser når det står "feil på siden" i statusbaren (det gjør ikke det på screenshottet, men det gjorde det når siden var ferdig å laste eller hva den nå rev med. Se ikonet jeg har ringet rundt.)

Jepp, vi hadde noe css som linket til beta.hw.no (dermed funket det helt til vi skiftet), som ble fikset så fort jeg så det! Det skal ikke være et problem lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...