Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe, huff konkuranseinstinktet rir meg om dagen.

 

EDIT:

Endelig passert 20K selv nå.

1 Ulvster 20,754

2 theo343 20,111

3 Epost 13,826

Det hardner til nå :)

 

Det er suveren innsats på laget nå, det er snart så topp20 listen er fylt med 6k+ avrg og inngangsprisen er snart 3k for top20.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har forresten joina teamet, har en quad 9450 som står å går, har også ett par tre maskiner på jobb som står å tygger..

Det som er morsomme med inaktive brukere er jo at jeg klatrer styggfort på lista :-)..

Sku nesten vært mailvarsling på det når noen går forbi deg...

 

 

Satser på at jeg får "låne" noen av serverne på jobb, da blir jeg nok å klatre enda mer!

Lenke til kommentar
Velkommen kensund :D, men vær forsiktig med å tjuvlåne servere, nesten bedre å spørre om du får lov så det ikke slår tilbake på deg.

 

 

 

Neida, ikke noe problem å tjuvlåne et par servere

 

*Laaknor har bare tjuvlånt 40-50 servere på jobben*

 

Folding@work er forresten ganske genial!

Lenke til kommentar

laaknor:

Kult, men er ikke folding@work akkurat de samme klientene bare med installasjonsscript for flere maskiner?

 

kensund:

Hehe men da er jo alt i orden. Servere er også godt kjølt så de er godt egnet til slikt på "idle".

 

Per2ulv:

1 theo343 21,985

2 Ulvster 21,444

Nå kniver vi litt.
Lenke til kommentar
laaknor:

Kult, men er ikke folding@work akkurat de samme klientene bare med installasjonsscript for flere maskiner?

 

 

Jo, men det er også schedule-system som kan skru av og på folding-servicene ved gitte tidspunkt i uka (ikke aktiv 0700 til 1700 vanlige ukedager, mens på fredag skrus det på 1600 og skrus av mandag 0700 igjen).

Lenke til kommentar
Ah, jeg setter på slikt setter jeg opp selv i batch via den kraftige "schtask" batch kommandoen. Der jeg ikke har det bruker jeg AT.

 

Hva bruker @work?

 

Egen service som følger med, og som lar seg endre ved å endre i en tekstfil (masse-kopiering av filer til mange servere for å endre på tidsplanen etc...).

Lenke til kommentar

laaknor:

Egen service? Tenker du på det gamle verktøyet srvany man bruker i batch for lage services? Høres mye enklere ut å bruke scheduler som kan stilles remote i tillegg.

 

Jeg peiser ut på div. maskiner om jeg ønsker med egen minimal og lite komplisert rutine. Så på folding@work i starten men likte ikke at de hadde gjort det unødvendig "komplisert".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...