Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lurt litt på hva som hadde skjedd/skjer vist F@H hadde funnet en kur og hvordan det hadde blitt.

Tenkte mest mtp hvem som sitter på rettighetene og om det er noen som tjener seg "søkk rik" på dette mtp medisiner og/eller behandling.

Folding er ikke direkte forskning mot medisiner. Det er heller grunnforskning som kan legge grunnlaget for å utvikle medisiner mot f.eks. ulike typer kreft.
Lenke til kommentar

Har fått tilbake det ene kortet mitt nå, men synes kortet har en del å gå på.

Jeg får rundt 1,5mill for 2x 1080Ti for prosjekt 9431

 

Det ene EVGA SC2 kjører uten problemer på 1911mhz og det andre, EVGA Gamer Elite har en variable frekvens på rundt 1840-1860mhz da kjøleren ikke klarer å holde temperaturene nede. Dette til tross for at viftene går på rundt 90%.

 

Som dere kan se av bildet så kjører det ene kortet (Gamer Elite) på 8x PCI-e, men PCI-e hastigheten har vel lite å si for folding?

 

Dette kortet fikk jeg tilbake fra Komplett.no som sier de har testet kortet i Furmark og Destiny 2 uten problemer. Jeg opplever at temperaturen ligger rundt 84 grader, så "throttler" den ned frekvensen og spenningen litt. Regner med jeg har fått en dårlig chip. De 4 andre kortene jeg har har i alle fall ingen problemed med å holde over 1900mhz helt stabilt. Dette til tross for at det er både værre vifter, 3 mot 2, og viftehastigheten er lavere i tillegg til at temperaturen er lavere. 

 

 

post-66326-0-16742200-1513114123_thumb.jpg

post-66326-0-01223800-1513114135_thumb.png

Lenke til kommentar

Ser GPU2 på den ene PCen med 2 skjermkort setter ned frekvensen med en gang jeg går ut av Teamview. Frekvensen går fra rundt 1550mhz og opp til 1999. Det eneste jeg har forandret på er viftehastigheten som står permanent på 90%. GPU2 usage er den samme hele tiden, 80% +.

 

Denne PCen har ikke en dedikert skjerm, tastatur eller mus. I støminstillingene så står den på Ryzen sin egen strømprofil.'

Det eneste jeg kommer på er at den bare har 8x PCI lanes tilgjengelig.

 

Noen som vet hva dette kan komme av?

Lenke til kommentar

 

 

Har hatt det problemet selv. Mulig noe med driveren.. Jeg er ikke helt sikker. ble aldri klok på det selv.

Ser ut som det ble "fikset" av å koble til en skjerm.

Har en maskin med 1060 og 980... 980 fikk full boost, 1060 kjørte på base clock.

Lønner seg aldri å blande 9 og 10-serie, ikke har de like drivere engang.

Lenke til kommentar

Sitter å ser over deler for min neste folding rigg. Tenkte da å gå for en Threadripper da denne har 64 lanes og skaffe en ramme tilsvarende det mange minere bruker som åpen testbenk da dette gir god kjøling for flere skjemkort som står nærmt hverandre.

Er det noen fordeler med å kjøpe hele PCer i kabinett over åpen testbenk eller noe jeg ikke har fått med meg?

Regner med det blir folding på 6-8 skjermkort, men ingenting på CPUene (2 Threadrippere over 2 hovedkort)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...