Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

win 8.1 har å bynt å overstyr oppdateringene her. 2 ganger nå denne månden jeg tilfeldig sjekker maskinene også er den med 8.1 av. merkerlig at det ikke skjer med win 10 maskin egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg folder med Chrome og nacl-greiene brukes da alle kjernene i prosessoren?

Ikke glem denne om du vil prøve ut nacl greiene, hehe.

chrome://flags/#enable-nacl

Overså denne, Kan du forklare litt bedre?

Skrevet

win 8.1 har å bynt å overstyr oppdateringene her. 2 ganger nå denne månden jeg tilfeldig sjekker maskinene også er den med 8.1 av. merkerlig at det ikke skjer med win 10 maskin egentlig.

Oppskriften jeg postet vil og funke på win 7, 8, 8,1 og win 10.

Men nå det er sakt, hvorfor 8,1.

Skrevet

Er det noe galt med stats igjen? Står at jeg har bare 60 wu for 29/3 og 24 wu for i går. Det kan ikke stemme iallefall siden nacl har stått på hele tida på min 5960X. Link her.

Skrevet

Oppskriften jeg postet vil og funke på win 7, 8, 8,1 og win 10.

Men nå det er sakt, hvorfor 8,1.

Hjelper ikke å disable når win bære overkjører innstillinger.har had avslått automatisk oppdateringer i 3 år på denne maskinen å den står fortsatt på manuell i kontrollpanelet. Derfor jeg reagerer.

Win 8.1 fordi jeg er lat :-)

Skrevet

Hmmm.  Sjelden man ser folk med Broadwell-DT, den var jo ikke spesielt bedre enn Haswell, med unntak av IGPen som var relativt bra, om man skulle finne det for godt å bruke den. 

Skrevet

Noen som har en 5775C CPU til 1150 for salg?

Mulig Digitalimpuls har en liggende LANGT nede i en skuff :p Det var jammen ikkje mange slike som ble solgt.

Skrevet

Sett på OCN at en Broadwell 5775C er faktisk langt bedre enn Kabylake (til tross for klokkehastigheten) i mange spill grunnet noe med L4 cachen elns. 

Var keen på å teste for vitenskapens skyld. :p

Link?

Skrevet (endret)

Javel, da er alle mine på nacl. Målet er 181xxx wu i april.

Nei gpu på, men kjører på 1632 6st og ett på 1708.

Resten kjører normalt, fra 1936 til 2088, 5 kort.

Endret av Kjetil Lura
Skrevet

Fikk nytt skjermkort på torsdag og tenkte jeg skulle teste ut folding igjen, da jeg hadde 2 stk 290X med stock kjøler var det uaktuelt grunnet støy. Ser at et GTX 1080 gir ganske mye mer PPD enn alt annet jeg har hatt opp gjennom tidene. Foldet i månedsvis med 2 stk 5870 og alle cpukjerner og nå kan jeg få like mange PPD på 6 dager...

Skrevet

btw, er det mye poeng å også sette på CPU til folding?

Når du bruker GTX 1080 til folding vil jeg si det har liten om noen mening å sette opp CPU til folding.

Første bud ved GPU folding er å slette CPU slotten.

Skrevet (endret)

CPU står bare på ready, men starter ikke opp...

Tok og slettet den liksågodt.

Endret av Fade1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...