Gå til innhold

Anbefalte innlegg

UPDATE: NVIDIA win driver 378.66 should be the first version where the NVIDIA FAH hotfix has been removed.

 

Jeg tror nVidia driverene er humørsyke :p

 

Helt nyeste 378.92 driveren folder med 980Ti under Win7 uten problem, men feiler under Win10... Så på Win10 så er 378.49 den eneste av de nye driverene som funker med Maxwell.

 

Håper virkelig dette rotet ordner seg etterhvert. Kanskje vi alle skal droppe GPU folding og bare satse på nacl? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du sier det, så gjorde jeg det motsatte, hehe. kjører 78 nå og tpf er ned ca 2s. Må teste mere før jeg tar de andre maskinene.

PS: Bare 6-700k på den maskinen. Nacl og gpu, kjører bare på 1708 på evga 1080 sc, normalt 2088 uten nacl.

Varmt her nå, så sparer litt watt med å gjøre slik.

PS: 29c her nå og vi er bare i slutten av mars :hmm:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

Hva mente du med denne da :)

 

Du tjener lite uansett på å oppgradere fra 378.49 til 378.66 for folding tenker jeg da. Jeg oppgraderer fordi jeg også spiller av og til. Jeg skrev det litt vel teit over her.

 

Av det jeg ser så er svaret nei. PPD går opp. Men jeg kjører 378.78, av meg nacl, ligger nå på 10m ppd.

Lenke til kommentar

Bruker idag et eldgammelt Asus P5Q Deluxe-hovedkort i folde-pcen. Kortet har 3stk  PCI x16 slots, men om jeg plugger i et grafikkort nr.2 vil jeg få x8 på begge.

 

Er det slik det funker med alle hovedkort, eller kan jeg få x16 på begge PCI om jeg kjøper et flunka nytt hovedkort?  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...