Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nei, hehe. Lyst å hjelpe lag med mindre ppd enn lag 37651 har.

 

Istedenfor å hjelpe oss å klatre på listen mener du? Fordi vi ikke fokuserer nok på antall wu?

 

Siden du tar det opp. Antall wu er høyere nå, så ikke grunnen for at jeg vil prioritere 3 lag. Har lyst. Kommer tilbake, men med kun 4 1080 per lag. :) 

Lenke til kommentar

Who cares.

Folder man så gjør man noe nyttig uansett.

Liten vits i å prøve å få folk vekk fra team HW, eller folk som folder for andre tilbake.

Folder man ikke (eller ønsker hjelp til å folde) for Team HW kan man forsåvidt skippe å poste i tråden (etter min mening)

Så mitt svar på ditt problem var ikke ikke nyttig for deg. :)

Lenke til kommentar

Min maskin nr.2 (i56600k + GTX1070) gikk ned for telling i helga (pumpe på vannkjøling stoppet, CPU sto på ca 100c i nærmere 24 timer ........). Cooler Master Seidon 240V om noen skulle lure. Komplett har allerede sendt ny, men gidder ikke montere opp midlertidig luftkjøler da jeg bare har en ekstremt dårlig Hyper TX3 (med 92mm støvsugervifte).

Lenke til kommentar

Heisann ! Jeg vurderer selge unna litt deler og tenkte sjekke her om noen foldere er interressert. 2 stk Evga Gtx 980 med påmontert plexivannblokk og bakplate. De gir vel til sammen fra 800 000 til over en million PPD. Tenkte meg 2000kr stk. Er brukt til folding i kanskje 1,5 år men fungerer utmerket. Har også plexi-bro mellom kortene som følger med ved kjøp av begge gpu'ene.




post-269522-0-59171800-1472061778_thumb.jpg

 

 

 

Hovedkort ASRock Z87M OC FORMULA - Haswell. Klarer faktisk å overklokke cpu mer enn andre hovedkort. 400Kr.  Tykk 360 Radiator :

TechBay radiator, extreme, 3x120-45. 300kr. Har også vifter billig til salgs. Corsair 540 Cube kabinett. 400kr. Har også vannblokk til cpu fra EK i kopper ved interresse. 

 

Kan forsåvidt selge hele maskinen med full custom loop ved interesse men har hatt problemer med at pumpa ikke alltid starter etter at maskinen har vært avslått. Men har ikke problemer hvis den alltid står på. 

 

Lenke til kommentar

Hva er PPD til et stock GTX 1080?

 

Trodde det var rundt 800k, men på statistikken til HW.no står det at den som ligger på 14. plass og nedover produserer mindre enn dette pr døgn.

 

Betyr det at det kun er 13 mennesker i Hardware.no laget som har en eller flere GTX 1080? Eller har jeg misforstått fullstendig?

Lenke til kommentar

siden kun 13stk i hele laget produserer mer enn 800k PPD så betyr det vel at alle andre enn de 13 bruker tregere kort enn, eller kort som tilsammen har mindre regnekraft enn GTX 1080 til å folde med?

Eller så betyr det at dem som kanskje har en stk GTX 1080 ikke nødvendigvis folder 24/7. Dersom 1080 har estimert 800k PPD så forutsetter det at kortet folder uten stopp. Pauser du foldingen midtveis i en WU vil du ikke bare "miste tid", du vil også få redusert bonuspoeng som følge av at WU blir forsinket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...