Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har lest om dette for lenge siden men startet for ca en uke siden.. Imidlertid virker det ikke som om jeg har fått inn noen poeng siden lørdag, selvom alt har putret og kjørt konstant siden da. på http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=userpage&username=MarkusB91 står det "last refresh  Last updated: Sat Jan 21 18:00:23 UTC 2017 - mangler alle poeng i sammendraget som har blitt generert etter dette? 

 

Dine poeng er ivaretatt, men de synes ikke i statistikken ettersom serveren som viser statistikken er nede for øyeblikket. Når serveren kommer opp igjen, vil du få alle poeng som er generert siden sist på første oppdatering.

 

Takk for ditt bidrag  :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke dårlig på å svare Kjetil. Men jeg tenkte bare å forklare litt ekstra ettersom MarkusB91 virket til å være helt ny med F@H. Da vil enkelte begrep som vi bruker f.eks. Stats osv kunne bli litt "vanskelig" å forstå sånn uten videre. At han ikke er alene om ikke å se PPD vil også kunne være litt uforståelig for en som er helt ny (tenker jeg).

 

For alle andre som har vært med på laget en stund vil ditt svar være mer enn tilfredsstillende Kjetil.

 

Men det er bare slik jeg ser det. Godt mulig MarkusB91 ikke trengte å støtte seg på mitt svar for å forstå sammenhengen  ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sn1ken: Noe galt med mitt svar til markusxxx. :)

Du opplyser at stats er nede, men ikke at poengene hans likevel blir ivaretatt. Dette er ikke nødvendigvis en selvfølge for noen som ikke er kjent med folding, og han ville for alt vi vet vurdert å droppe foldingen frem til stats kommer opp igjen :)

Lenke til kommentar

Jeg driver å tester litt med Hyperthreading OFF med min 5960X nå for å sjekke forskjellen på antall wu i døgnet. Forventer at det går ned, men er nyskjerrig på hvor mye. Noen andre som har testet det?

Har teste på 3770K, ppd går ned.

Har ikke testet på x99 systemene mine, så blir spennende å høre svaret ditt.

Gikk og ned på prescott cpuen min, første cpu med ht om jeg husker rett. http://ark.intel.com/products/27501/Intel-Pentium-4-Processor-supporting-HT-Technology-3_20-GHz-512K-Cache-800-MHz-FSB

Lenke til kommentar

nå har det ned klokket seg igjen å der står util, som vistnok betyr at jeg ikke trenger mere resurser basert på det jeg gjør. love this boost thingy...

 

Jeg sjekket ene 980Ti kortet mitt akkurat, og boost var på "stock" 1303 Mhz. Måtte enable OC profilen på nytt for at den skal kjøre på 1403 Mhz som den skal. Jeg har de riktige driverene også, så hva den driver med er et mysterium...

Lenke til kommentar

 

Jeg driver å tester litt med Hyperthreading OFF med min 5960X nå for å sjekke forskjellen på antall wu i døgnet. Forventer at det går ned, men er nyskjerrig på hvor mye. Noen andre som har testet det?

Har teste på 3770K, ppd går ned.

Har ikke testet på x99 systemene mine, så blir spennende å høre svaret ditt.

Gikk og ned på prescott cpuen min, første cpu med ht om jeg husker rett. http://ark.intel.com/products/27501/Intel-Pentium-4-Processor-supporting-HT-Technology-3_20-GHz-512K-Cache-800-MHz-FSB

 

 

Nå mente ikke jeg PPD egentlig, men antall wu i løpet av ett døgn. Driver å overklokker litt mer her nå siden HT er av. Så får ikke testet enda. Prøver å se forskjell på 4.0 Ghz med HT på, og 4.3 Ghz med HT av.

Lenke til kommentar

Ok. Ikke lett å se det når stat er nede. Men jeg kjørte smp da jeg testet, derfor ppd gikk ned.

Men er spent å se hvor mange wu jeg får.

 

I see. Kjedelig når stats er nede. Altså med Ett 1080FE kort på 1797 Mhz, et 980Ti på 1303 Mhz, et 980Ti på 1403 Mhz og en 5960X på 4.2 Ghz på Nacl folding (HT on) - får jeg i snitt 262 wu i døgnet totalt sett. Får se hvordan det blir og hva jeg kommer til å bruke her. Temperatur og støy spiller inn her også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...