Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den reduseres vel kanskje litt :)

Men på en annen side, når jeg ser på ppd'en du har så er det vel ikke helt umulig at en bare finner ett kort ett eller annet sted heller.

Skrevet

Det blir da noen wu'er det  :)  Er jo nesten slik at en får dårlig samvittighet over det en selv bidrar med når en oppholder seg i denne tråden, men ikke alle kan være på topp  :)

Skrevet

Folding pcen med 1060 og 980 hadde restarta seg selv. Den pcen låser seg hver bidige gang den restarter seg med mindre man sitter forran pcen og kommer seg inn i bios. Noe så møkk.

Skrevet (endret)

Er stats nede? 

Folder med 1x 980Ti Hybrid + 1080. 180K sålangt idag. Håper ikke noen av dem har krasjet, er ikke hjemme. 

EDIT: Vil fikse kjøler på ene 980Ti samt så får jeg snart det 980 kortet. Fattern er blitt enig om å kjøpe inn et 1070 kort også når han får lønn. Så blir litt folding i huset. 

Så på sikt blir det slikt: 980 + 980Ti + 980Ti + 1070 24/7 (såogsi) og mitt 1080 av/på avhenger om jeg er hjemme, spiller osv.

Endret av Snusmumr1kk1
Skrevet

siste driver som funker på folding sa dere?

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=80&t=29276#p289657

Jeg bruker 368.39

Nå er det kommet en del flere poster i den tråden Kjetil, og var iallefall en person der som folder Core 21 uten problemer med 376.33 driveren. Så en annen som fortsatt får bad wu. Så...delvis fixet kanskje.

PS : Er drivere som er litt nyere enn 368.39 som funker Kjetil. Siste i den serien 368.81 (for Maxwell) funker bra, samme med 372.70 (for Pascal).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...