Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hvis den holder det ryktene sier, så kan det bli et alternativ til Intel. Det er vel på tide at Intel får skikkelig konkurranse nå. Blir moro å se "real life" tester av Ryzen, ingen tvil om det. 

 

For øyeblikket kjører jeg nacl i Windows 10 Pro pluss masse feil med core 21 på GPU, men det driter jeg i. I verste fall kjører jeg GPU folding i Linux Mint 18 om natten, så noen PPD blir det jo uansett. Serveren tusler og går med F@H hele tiden etter som den har en eldre Nvidia driver.

Lenke til kommentar

Vet ikke men styr unna c21 på pascal.prosjekt 9207 nå å den gir 418275 på 1080...........

 

Begynte å få lav ppd på stort sett det meste. Forstod ikke hva det var. Løsningen jeg fant var å gå inn på youtube og pause ett klipp inne der. Fikk da over 100 000 ppd mer. Forstår ikke hvorfor det ikke skal gi full skuv uten at en blir nødt til å gjøre slikt. Men fikk ikke opp power limiten før jeg gjorde dette, og det så jeg også klart i Afterburner.

Lenke til kommentar

Mulig NaCl-server-nissen handler inn denne til jul: http://www.ebay.com/itm/Pair-Intel-Xeon-2-60GHz-16-core-Broadwell-E5-2697A-v4-CPU-QK7S-ES-VERSION-/291968641501?hash=item43faafe9dd:g:IskAAOSwcUBYTKsh

 

Får se hva de ligger på om et par dager. Grei nok hastighet til at det går an å game på dem, også - så kan nok kaste ut min 5820k fra daily driver'n.

Lenke til kommentar

Tja, et 980 Ti feilet i natt, men det andre kjører fortsatt core 21. Og tidligere var melding i loggen BAD_WU, men nå sier det kun Failed. Jeg skal prøve å starte opp alt igjen.

 

Edit: Okay, nå fikk jeg ned 2 x core 18, så jeg får vente og se om det dukker opp core 21 når disse WU'ene er ferdige.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Ja virker som fah kjører på annen power profil. Får ikke til å oc ram f.eks on the fly. Må stoppe fah. Men 1080 ble sent i retur på mandag å ser ikke forskjell i stats verken før eller etter :-/

 

(tok ut et 980 av tjeneste mens jeg hadde 1080)

Hvorfor oc ram på folding? Sløsing med strøm og ikke mere ppd/wu :hmm:

1080 er bedre enn 980Ti, så hvorfor sente du det i retur?

 

Jepp hold oss oppdatert, hehe.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Sn1ken: Kan du starte opp en nacl på doffa? PPD på laget er ikke mindre, men wu går opp :tease:

 

Hehe. Er jo nesten ikke mulig å si nei til deg Kjetil.  :xmas:

 

Kan sette en av maskinene til ungene på NaCl igjen. Ikke mye, men det blir litt. Skal huske å ta en titt på NaCl monsteret i ManCave også. Den trenger ofte en refresh av browser så kommer den opp igjen.

Lenke til kommentar

Bra, ser vi ikke klarer 200wu denne md slik vi kjører nå. Jeg kan skrue av alle mine 8 gpu og på med 4 nacl. Men håper å slippe, nei truer ikke noen for dere som mener/tror det. Har bare ønske om å nå mitt mål :w00t:

Men joda, alle 8 er satt på ferdig.

Da kan jeg vel spørre dere, hva vil dere jeg skal gjøre(har ovner så ikke noe problem) Kjøre alle på nacl?

PS: Min nye linux maskin har jeg i morgen(og jeg sender msi 980(dritt vifter) på rma i morgen.

Lenke til kommentar

 

Ja virker som fah kjører på annen power profil. Får ikke til å oc ram f.eks on the fly. Må stoppe fah. Men 1080 ble sent i retur på mandag å ser ikke forskjell i stats verken før eller etter :-/

(tok ut et 980 av tjeneste mens jeg hadde 1080)

 

Hvorfor oc ram på folding? Sløsing med strøm og ikke mere ppd/wu :hmm:

1080 er bedre enn 980Ti, så hvorfor sente du det i retur?

 

Jepp hold oss oppdatert, hehe.

 

Var ikke oc for foldin. Bare sa at det ikke gikk. Slider nullstilte seg når jeg trykker på apply. Måtte stoppe f@h. Hvorfor retur jo 7k for 10fps i spill å 0 ppd økning er vel grunnen vil jeg si. Greit det var kaldere en 980ti men ikke 7000.- kr kaldere :-)

 

Btw både 980ti å 1080 var begge vannkjølte.

Lenke til kommentar

Bra, så din erfaring er at de har fikset driveren? Da kan andre prøve :hmm:

 

Edit: Jeg av med alle gpu og på med nacl. Må prøve, kan ikke forlange at andre bare skal gjøre det. Men sier ikke nei takk. heehe

Jeg vil ikke rope hurra enda, men det ser ut som det går fint med driver versjon 376.33 og core 21. Nå installerte jeg nettopp F@H på laptopen som har 2 x GTX 980M og driver 376.33, nå kjøres core 18 og core 21, null problemer så langt.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...