Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forsøkte å sette opp folding. GPU startet å folde med en gang, og funker fint, men CPU vil ikke starte. I loggen står det at den får feil ved nedlasting av arbeid. Er det feil på min ende, eller har CPU folding blitt deaktivert grunnet ueffektivt i forhold til GPU?

14:56:10:WARNING:WU02:FS00:Failed to get assignment from '171.67.108.45:8080': Empty work server assignment
Lenke til kommentar

I denne varmen er jeg nødt til å roe ned foldingen på dagtid. Skrur av 980Ti før jeg drar på jobb om morgenen.

 

Du er ikke alene om det. Takk så mye for all din innsats MrHorgen (og til alle dere andre som folder for Team Hardware.no)  :love:

 

Nå er det kun folding på lokasjonen (ManCave sammen med Stian) for min del også (varmen stopper meg på hjemmefronten) , så vurderer faktisk å sette min vannkjølte X99 der i noen mnd. Mister 2 millioner PPD hver dag den står uten å folde  :blink:

Lenke til kommentar

I går trakk jeg flere nettverkskabler opp til "kald"loftet, og i dag flyttet jeg opp filserveren (med 980), en liten UPS og routeren. Det blir spennende å se om dagtemperaturen der oppe holder seg lav nok til at alt overlever. Mindre støy og varme her nede blir det i alle fall.

Lenke til kommentar

Jepp alle gpu off siden 12:00, men sta som jeg er kjører alle på nacI og bruker ca 1100w.

Liker wu jeg, hehe.

Temp stue, 30,4c. Temp data rom 30,8c, temp ute ca 25c.

Skulle gjerne byttet til 12 1080, men har ikke 100000 som jeg vil bruke på det.

7500ca x12=90k :)

 

Edit: Glemte måleren som står i vinduet mitt: Viser nå 47,8c :)

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jada, du kan male en vegg svart, teipe en tempsensor på den og sikkert få et tresifret tall. Ta ut batteriene fra termometeret, så har du (nesten) løst problemet. :p

 

Her på loftet var det ingen alarmer eller advarsler på RAID-kontrolleren i løpet av dagen. Muligens hjulpet av at den (tilfeldigvis) kjører auto-verify på natten og formiddagen, og ikke midt i den verste solsteika.

Lenke til kommentar

Okay :) Hehe, har 4 vindu som er B140H160 + døra B83H150. Har solen der fra 12 til den går ned.

Skrudde på ac(1040w bruk kjøler 2200.) det hjelper.

Nå temp stue 30c, vindu måler 46c.

De to første linjene, skjeller du meg(nesten :) ) ut på mitt problem. Så snakker du om raid, skal jeg svare deg likt på hva jeg mener om raid :hmm:

Lenke til kommentar

På ingen måte. Den eneste måten å bli kvitt varmeproblemet på en effektiv måte, er jo å montere utvendig screen eller persienner, men det koster MYE. Alternativt er en varmepumpe som kan kjøle, men det blir 1:1 på effekten, og dyrt i lengden.

 

Og ja, jeg kjører RAID6. ;)

Lenke til kommentar

Noen som har kastet seg på smarthus løsninger her inne da? Sikler på mye forskjellig om dagen.

 

Nei og ikke skal jeg heller. Duppeditter man ikke trenger og risikoen at Big Brother kan overvåke bare mer. Dessuten lever vi i en stor nok elektromagnetisk suppe allerede. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...