Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Skuffet over at MSI er dyrere enn FE og EVGA ACX 3.0 koster det samme. Etter all praten skulle man jo tro at FE skulle være dyrest. Selvfølgelig er det MSRP, men allikevel.

 

De naive trodde på julenissen  :xmas:

 

 

Går jo an å være skuffet selv om det kanskje var forventet. Bedre å tro på juleNizzen kanskje? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, da var det kanskje ikke så klokt å selge 980 for 3000kr eller mindre, for de som gjorde det :p

 

Kommer 970 og/eller 980 til å være i sortimentet en stund til? De kan jo ikke ha 960 og så neste steg 1070...

En 980 er ikke verd mer enn 3000. En 980 Ti kan være verd opp til 4000kr, men ikke mer med den prisen på 5000kr for 1070.  Jeg ville ikke betalt mer. Da hadde jeg heller gjort hoppet til 1070.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

 

Skulle ha platting til å grille på når folderommet er for varmt, mekk en 50 kvadratmeter, så har jeg plass til noen pcer om somemren sa jeg til byggmester på spøk, jammen meg lagern 50m2. 

 

Flott, bare få noe blekk under terrassebordene så det blir tørt og greit der.

 

Helt klart, takrenne og glass-rekkverk og alt , som skal lyse i takt med load på gpu

Lenke til kommentar

Ja, watt og ppd kan slå inn

1080 er ca 800ppd, er 1070 700 så kan det lønne seg med mange slike vs osv.

Men en maskin ekstra er fort 5000kr det også, og plass må inn i regnestykket.

Men nå koster det så mye at det knapt er vits i å kjøpe. .Det er jo bare skadde 1080 som de har disablet det som er ødelagt på og rebranda til 1070

Endret av War
Lenke til kommentar

 

Ja, da var det kanskje ikke så klokt å selge 980 for 3000kr eller mindre, for de som gjorde det :p

 

Kommer 970 og/eller 980 til å være i sortimentet en stund til? De kan jo ikke ha 960 og så neste steg 1070...

En 980 er ikke verd mer enn 3000. En 980 Ti kan være verd opp til 4000kr, men ikke mer med den prisen på 5000kr for 1070.  Jeg ville ikke betalt mer. Da hadde jeg heller gjort hoppet til 1070.

 

 

980 er hvertfall verdt det samme som et nytt 970, som typisk ligger på noe over 3000kr. I tillegg er det jo et saftig mellomlegg å gå fra 3000 for et 980 til 5000 for et 1070, som var det jeg EGENTLIG siktet til.

 

4000 for 980ti når et dårligere kort koster en tusing mer føler jeg også er urimelig. Jeg har et slikt selv, og hadde selvsagt ALDRI byttet det + cash mot et 1070, det er jo fullstendig galematias :)

Lenke til kommentar

Tanken slo meg akkurat at 980ti fort kan RMAes og få 1070 i retur, slik ståa er nå. Er vel få/ingen situasjoner at 980ti faktisk er bedre? Mulig jeg skrev noe annet her (eller i en annen tråd), men jeg får vel bite det i meg og innrømme at jeg tok feil, etter å ha lest HW.no's review :p

Edit: innholdet i posten over denne står jeg fortsatt for, inntil videre.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...